// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پنج سریال انیمیشنی برتر تاریخ از نگاه زومجی

در این تاپ فایو که هفته‌ی گذشته در نهمین اپیزود از «فریم»، برنامه‌ی سینمایی زومجی به آن پرداختیم، بهترین سریال‌های انیمیشنی را معرفی می‌کنیم.

سریال‌های انیمیشنی را به جرات می‌توان بخش مهمی از دنیای سرگرمی‌های تلویزیونی دانست. چرا که این آثار، همواره با فضاسازی‌های عجیب و غریب‌شان، پتانسیل این را دارند که به کمک خلق کششی مثال‌زدنی، مخاطب را فصل‌ها و بعضا سال‌ها وادار به تماشای خود کنند. در بعضی موارد، پخش شدن آن‌ها برای سال‌هایی متوالی، باعث آن می‌شود که مخاطب نسبت به کاراکترها احساسی کاملا صمیمی داشته باشد و در بعضی موارد دیگر، شکل‌گیری سکانس‌های آن‌ها بدون توجه به خط قرمز‌های حاضر در مابقی ژانرها، به بیان شدن انتقادات و حرف‌هایی اثرگذار در لابه‌لای دقایق‌شان کمک می‌کند. هر آن‌چه که هست، این مدیوم آن‌قدر ویژگی‌های زیادی برای جذب مخاطبان دارد که نمی‌توانید متفاوت بودن و زیبایی‌های خاصش را انکار کنید. زومجی، با توجه به همین اهمیت در این ویدیوی اختصاصی، پنج سریال انیمیشنی برتر تاریخ را معرفی می‌کند و ما با توجه به نظرات خودمان، شما را با پنج اثر تلویزیونی از دنیای انیمیشن که باید تماشای‌شان کنید، آشنا می‌کنیم.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

تاپ فایوی که تماشا کردید، نخستین بار در نهمین اپیزود از برنامه‌ی سینمایی و اختصاصی ما یعنی «فریم» منتشر شد. برنامه‌ای که تاپ فایو فقط یکی از بخش‌های آن است و از این آیتم‌های جذاب کم ندارد. پس اگر تا به امروز موفق به تماشای «فریم»، نشده‌اید، توصیه می‌کنیم که آن را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده