نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید Batman v Superman به همراه اعلام مدت زمان احتمالی فیلم

تقریبا دو هفته پیش بود که تریلر جدید فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) پخش شد. امروز تبلیغ تلویزیونی بین‌المللی جدیدی از فیلم پخش شد که حاوی چند صحنه جدید بود. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

دو هفته پیش بود که تریلر جدیدی از فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت پخش شد. این تریلر با واکنش منفی‌ برخی‌ از طرفداران مواجه شد زیرا به گفته این طرفداران این تریلر مقداری از داستان فیلم را فاش می‌کرد. رضا حاج‌محمدی از زومجی نیز در نوشته‌ای به بررسی‌ صحنه به صحنه این تریلر پرداخته بود و دلایل خود را برای دوست نداشتن این‌ تریلر را توضیح داده بود.

دیروز اما تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم پخش شد که حاوی یکی‌ دو صحنه جدید بود. این تبلیغ کوتاه بین‌المللی را در زیر می‌توانید تماشا کنید:

این فیلم که یکی‌ از مورد انتظارترین فیلم‌های ابر قهرمانی سال ۲۰۱۶ است، زمینه را برای مجموعه لیگ عدالت که در حقیقت پاسخ کمپانی دی‌سی به گروه انتقام‌جویان مارول است، فراهم می‌کند. اخیرا بخش فیلم‌سازی کمپانی دی‌سی در مصاحبه‌ای که با و‌ب‌سایت کامیک‌بوک انجام داده بود اعلام کرده بود که به دلیل اهمیت داستان فیلم، این کمپانی برای روایت کل داستان به زمانی‌ معادل با ۱۵۱ دقیقه نیاز دارد. با توجه به گفته‌های بخش فیلم‌سازی دی‌سی‌، این فیلم ۸ دقیقه از فیلم Man of Steel (مردی از جنس فولاد) طولانی‌تر خواهد بود.

البته در اینجا نکته‌ای‌ که باید به آن‌ توجه داشت این است که در حالیکه تقریبا ۳ ماه تا زمان اکران فیلم پیشرو داریم، احتمال اینکه در زمان فیلم تغییراتی اعمال شود، بسیار زیاد است. از طرف دیگر، زک اسنایدر، کارگردان فیلم، عادت دارد که یک نسخه کارگردان از فیلم‌های خود همزمان با عرضه بلو ری آنها عرضه کند. پس می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر صحنه‌ای از فیلم حذف شد، در نسخه بلو ری آن‌ بتوانیم آن‌ صحنه را ببنیم.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد  و در مصاحبه دیگری از تفاوت‌های بتمن خود با بتمن‌های دیگر تاریخ سینما صحبت کرده بود. همچنین کریستین بیل به شایعات حضورش در فیلم خاتمه داد. پیش از آن هم تهیه کننده فیلم درباره داستان فیلم حرف‌هایی زده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده