// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

تمامی بازی‌های Infinity Blade از اپ استور حذف شدند

با تصمیم کمپانی اپیک گیمز هر سه بازی مجموعه Infinity Blade از فروشگاه اپ استور حذف شدند و امکان دریافت آن‌ها وجود ندارد.

کمپانی Epic Games (اپیک گیمز) پیش از عرضه موفق بازی Fortnite، نسخه‌های مختلفی از مجموعه‌های مشهوری همچون Unreal Tournament و Gears of War را منتشر کرده است. در این بین اما نباید مجموعه Infinity Blade را که نسخه‌های مختلف آن در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ روی سیستم عامل iOS عرضه شده‌اند، فراموش کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، کمپانی اپیک گیمز در اقدامی غافلگیر‌کننده و غیر‌منتظره تمامی بازی‌های مجموعه مذکور را از فروشگاه App Store حذف کرده است.

تمامی بازیکنانی که هم‌اکنون بازی‌های Infinity Blade ،Infinity Blade II و Infinity Blade III را روی دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود نصب دارند می‌توانند به تجربه این بازی‌ها ادامه دهند و در صورت عدم اتخاذ تصمیم دیگری از سوی کمپانی اپیک گیمز امکان دانلود دوباره وجود دارد. با این حال امکان ثبت خرید جدید وجود ندارد و خرید‌های درون برنامه‌ای از دسترس خارج شده است.

کمپانی اپیک گیمز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که ادامه پشتیبانی از مجموعه Infinity Blade «در سطحی که مطابق با استاندارد‌های این کمپانی باشد» همزمان با پیش‌برد پروژه‌های مختلف این کمپانی از جمله بازی Spyjinx به امری «بسیار دشوار» تبدیل شده است. در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به بازی Fortnite نشده است؛ با این حال آنچه که مسلم است این است که بخش اعظم تمرکز کمپانی اپیک گیمز معطوف به این بازی است. دونالد ماسترد، خالق و کارگردان بازی‌های سری Infinity Blade و از مسئولان کمپانی اپیک گیمز در این رابطه چنین گفته است:

سری Infinity Blade برای شخص من و کمپانی اپیک گیمز برای همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. خداحافظی همواره تلخی‌ها و شیرینی‌های خودش را دارد؛ با این حال ما نسبت به بازی Spyjinx و اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد، هیجان‌زده هستیم.

کمپانی اپیک گیمز همچنان به پشتیانی از بازی Infinity Blade III ادامه می‌دهد و در ماه آینده Clash Mob‌های بیشتر و «موارد غافلگیر‌کننده» برای این بازی ارائه خواهد داد. همچنین این کمپانی اپ Infinity Blade Stickers را به رایگان در دسترس کاربران قرار داده است. علاوه بر این کمپانی مذکور اعلام کرده است که سری Infinity Blade در «جا‌هایی که انتظار آن را ندارید» ظاهر خواهد شد. امروز سلاح جدیدی از بازی Fortnite معرفی شد که در واقع یک شمشیر است و شباهت بسیاری به شمشیر سری Infinity Blade دارد.

بازی Infinity Blade

اولین بازی سری Infinity Blade در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و دو بازی بعدی آن به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ در دسترس قرار گرفتند. بازی‌های Infinity Blade اولین محصولات کمپانی اپیک گیمز نیستند که به دنبال موفقیت بازی Fortnite لغو یا از دسترس خارج شده‌اند. در اوایل سال جاری میلادی این کمپانی بازی Paragon را که یک بازی رایگان در سبک MOBA بود، از دسترس خارج کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرد که کار روی بازی جدید سری Unreal Tournament را متوقف کرده است. اپیک گیمز هم‌اکنون مشغول ساخت بازی Spyjinx در سبک اکشن استراتژی است که کارگردان فیلم‌های Star Wars و Star Trek یعنی جی جی آبرامز در ساخت آن همکاری می‌کند. این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود، اما این امر به تاریخ نامعلومی موکول شد. در بخشی از بیانیه کمپانی اپیک گیمز در رابطه با حذف سری Infinity Blade از اپ استور، ادامه روند ساخت بازی Spyjinx بدون اشاره به تاریخ عرضه آن، تایید شده است. فروشگاه کمپانی اپیک گیمز که با نام Epic Games Store شناخته می‌شود، اخیرا آغاز به کار کرده است و هم‌اکنون علاوه بر بازی Fortnite، آثاری مختلفی از جمله Ashen و Hades را میزبانی می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده