نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

فروشگاه آنلاین اپیک گیمز رسما کار خود را آغاز کرد

کمپانی اپیک گیمز فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرد و در حال حاضر می‌توان بازی‌های اندکی را از طریق این پلتفرم دیجیتالی تهیه کرد.

کمپانی اپیک گیمز در هفته جاری از فروشگاه آنلاین خود رونمایی کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه Epic Games Store به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است و در حاشیه مراسم The Game Awards 2018 اولین جزئیات این فروشگاه به اشتراک گذاشته شد.

فروشگاه آنلاین کمپانی اپیک گیمز در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال 2018 به طور رسمی راه‌اندازی شد و با اینکه بازی‌های محدودی در این فروشگاه به چشم می‌خورد، اما با ترکیب خوبی از بازی‌ها طرف هستیم و در آینده بازی‌های بیشتری به فهرست بازی‌های فعلی اضافه خواهد شد.

در حال حاضر بازی Ashen، بازی Hello Neighbor: Hide and Seek و بازی Hades که به تازگی به وسیله استودیو سوپرجاینت گیمز معرفی شد، در فروشگاه اپیک گیمز وجود دارند و این در حالی است که بازی‌هایی نظیر بازی Darksiders 3، بازی The Pathless، بازی World War Z و بازی Outer Wilds در آینده به این پلتفرم راه خواهند یافت.

با این حال، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های فروشگاه Epic Games Store که اپیک گیمز مانور زیادی روی آن می‌دهد، به بازی رایگانی مربوط می‌شود که این کمپانی هر دو هفته یکبار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. دو بازی رایگان اول نیز بازی Subnautica و بازی Super Meat Boy خواهند بود که به ترتیب اولی در بازه زمانی ۲۳ آذر تا ۶ دی (۱۴ تا ۲۷ دسامبر) و دومی در بازه زمانی ۷ تا ۲۰ دی (۲۸ دسامبر تا ۱۰ ژانویه) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده