نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

بری لارسون در حال آماده شدن برای بازی در فیلم Captain Marvel است

بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول، اخیرا به پایگاه نیروی هوایی نلیس سر زده تا آماده بازی در فیلم Captain Marvel شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، تمرینات و آموزش‌های خود برای حضور در فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول (Captain Marvel) را آغاز کرده است. این بازیگر برنده جایزه اسکار اخیرا به پایگاه نیروی هوایی نلیس در نوادا رفته و با سربازان، پرسنل و خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا ملاقات کرده است. در تصاویر منتشر شده، لارسون نیز لباس خلبانی نیروی هوایی آمریکا را بر تن کرده است، اما با توجه به برچسب روی لباس او که نام بری لارسون به‌جای کارول دانورز نوشته شده، مشخص است که قطعا حضور او ارتباطی با فیلمبرداری این فیلم ندارد و لارسون تنها برای آموزش و یادگیری قوانین نیروی هوایی و خلبانی به این پایگاه سفر کرده است تا بیشتر با دوره نظامی این شخصیت آشنا و آماده بازی در فیلم مستقل این شخصیت شود. طبق اطلاعات منتشر شده، کارول دانورز قرار است خلبان جنگنده F-15 نیروی هوایی آمریکا در فیلم Captain Marvel باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۸ (۶ فروردین ۱۳۹۷) یا در حدود آن، آغاز شود. علاوه بر این، طبق خبرهای تایید نشده، لارسون قرار است حضور بسیار کوتاهی را در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) داشته باشد و انتظار می‌رود که یکی از صحنه‌های پس از پایان این فیلم به شخصیت کاپیتان مارول اشاره کند. شخصیت کاپیتان مارول قرار است در  فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.

کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. همچنین ساموئل ال جکسون در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است. اتفاقات فیلم Captain Marvel قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و با وجود اینکه هنوز حضور یا عدم حضور نیک فیوری در دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) مشخص نیست، اما قرار است شاهد یک نیک فیوری متفاوت به‌عنوان رئیس شیلد در فیلم Captain Marvel باشیم. در مصاحبه با وب‌سایت AV Club، از جکسون سوال پرسیده شد که آیا در این فیلم قرار است مانند فیلم‌های گذشته نیک فیوری را با یک چشم مشاهده کنیم یا اینکه قرار است هر دو چشم او در این فیلم سالم باشد. جکسون در جواب گفت:

ما اکنون به گذشته برگشته‌ایم و من قرار است شخصیت‌ کاپیتان مارول را بیشتر در منشا داستانی آن ملاقات کنم. شما نیک فیوری را با یک چهره کاملا متفاوت خواهید دید و هر دو چشم او در این فیلم قرار است سالم باشد؛ بنابراین شما قرار است نیک فیوری را قبل از اینکه یکی از چشم‌های او آسیب ببیند، مشاهده کنید و این یک اتفاق بزرگ و مهم است.

Nick Fury in Captain America: The Winter Soldier

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. همچنین فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده