نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

دیواندا وایز به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel پیوست

کمپانی مارول استودیو از اضافه شدن دیواندا وایز به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول (Captain Marvel) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Captain Marvel تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، دیواندا وایز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش مکمل این فیلم را در دنیای سینمایی مارول بر عهده داشته باشد. این بازیگر ۳۳ ساله بیشتر برای بازی در نقش نورا دارلینگ در سریال She's Gotta Have It محصول شبکه نت فلیکس، شناخته شده است. علاوه بر این، وایز در سریال‌های دیگری چون Shots Fired و Underground نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Knucklehead، مهم‌ترین کار سینمایی بوده که وایز تاکنون در آن به ایفای نقش پرداخته است.

با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش وایز در فیلم Captain Marvel منتشر نشده است، اما برخی اعتقاد دارند که او احتمالا نقش مونیکا رمبو ملقب به اسپکترم (Spectrum) را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell) و بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. شخصیت کاپیتان مارول قرار است در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز حضور داشته باشد. این فیلم قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده