نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

حضور کاپیتان مارول در فیلم Avengers 4 تایید شد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) حضور خواهد داشت.

با وجود اینکه در لیست بازیگران فراخوانده و حاضر برای شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) که در دی‌ماه سال گذشته منتشر شد، نام بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول، دیده می‌شد، اما در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، جو روسو، یکی از دو کارگردان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، تایید کرد که شخصیت کاپیتان مارول قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. با این حال، اواخر ماه شهریور تصاویری منتشر شد که در آن بری لارسون به‌همراه کریس ایوانز وارد فرودگاه شهر آتلانتا، شهر محل فیلمبرداری فیلم Avengers 4، شده‌ بودند.

brie larson

در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. با این حال، هنوز دلیل غیبت طولانی این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول نمی‌دانیم و حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد برنامه‌های این کمپانی برای حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول و فیلم Avengers 4 صحبت کرده است. فایگی گفت:

تمرکز ما واقعا روی فیلم Captain Marvel و کاری که آنا و رایان در حال انجام دادن آن هستند، است. این فیلم قسمت بزرگی از نتیجه‌گیری و پایان حماسه‌ای که در طول ۲۲ فیلم و در طی ۱۰ سال به آن پرداخته‌ایم، خواهد بود. تمرکز ما اکنون روی ۶ فیلم بعدی است که ما باید کار روی این فیلم‌ها را به پایان برسانیم و سپس از آن خارج شویم. تمرکز ما اکنون روی معرفی شخصیت کاپیتان مارول است و سپس ما باید داستان کاپیتان مارول را در فیلمی که پایان همه چیز خواهد بود، وارد کنیم و بدین ترتیب ما داستان این شخصیت را در دنیای سینمایی مارول آغاز می‌کنیم.

Kevin Feige

در حال حاضر مشخص است که در فیلم Captain Marvel شاهد منشا داستانی شخصیت کارول دانورز خواهیم بود و سپس داستان این شخصیت در فیلم Avengers 4 ادامه خواهد داشت و این بدان معنا است که بری لارسون کار خود را به‌زودی آغاز خواهد کرد، اما می‌دانیم که او مدتی است که در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم حضور دارد. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اولین تصویر رسمی شخصیت کاپیتان مارول را مشاهده کنیم. با وجود این، انتظار می‌‌رود که این شخصیت حضور کوتاهی را نیز در فیلم Avengers: Infinity War داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، فیلم Captain Marvel به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک، قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده