نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

آسیب دیدگی تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6

طبق خبرهای منتشر شده، تام کروز در هنگام انجام بدلکاری در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 دچار آسیب دیدگی شده است.

تام کروز یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است که صحنه‌های بدلکاری فیلم‌های خود را شخصا انجام می‌دهد. او در فیلم Mission: Impossible Ghost Protocol (ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح) از یک آسمان‌خراش در دوبی بالا رفت و در فیلم Mission: Impossible Rogue Nation به یک هواپیمای باری چسبیده بود. حال، کروز در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) نیز بازگشته است و به نظر می‌رسد که در این فیلم نیز شاهد صحنه‌ مشابهی خواهیم بود.

از فروردین امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر پاریس آغاز و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. پس از آن فیلمبرداری این فیلم به کشور نیوزیلند منتقل شد و مدتی پیش نیز پارامونت از به پایان رسیدن فیلمبرداری این فیلم در این کشور خبر داد و تصویری نیز در این رابطه منتشر کرد. چند هفته‌ای می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر لندن آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که تام کروز در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم دچار آسیب‌دیدگی شده است.

طبق خبری که وب‌سایت TMZ منتشر کرده، در جریان فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 در روز یکشنبه کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد. در این صحنه از فیلم Mission Impossible 6 که در شهر لندن فیلمبرداری می‌شد، کروز قرار بود از یک ساختمان به سمت یک ساختمان دیگر بپرد، اما در حین پرش به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. پس از این برخورد، کروز از ساختمان دوم بالا می‌رود، اما مدت کوتاهی بعد به ساختمان محل پرش بازمی‌گردد. با این حال، هنوز اطلاعاتی از شدت آسیب‌دیدگی کروز منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که این حادثه چندان جدی نیست و او تنها آسیبی جزئی دیده است و کمی بعید به نظر می‌رسد که خللی در مراحل فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 ایجاد شود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده این سانحه را مشاهده کنید:

Tom Cruise Injured in Mission: Impossible 6 Stunt

همچنین هنوز دلیل این حادثه مشخص نشده است. با این حال، فیلم Mission Impossible 6 آخرین بدلکاری کروز ۵۵ ساله نخواهد بود. در حال حاضر او در لندن در حال آموزش خلبانی هلیکوپتر برای فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) است و فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز به‌زودی آغاز خواهد شد. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، خواهد بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده