نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 6 منتشر شد

پارامونت تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 6 منتشر و اعلام کرد که فیلمبرداری این فیلم از نیوزیلند به لندن منتقل شده است.

تابستان سال آینده فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) که یکی از فیلم‌های بسیار مورد انتظار سال ۲۰۱۸ است، به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و بار دیگر شاهد ماجراجویی ایتن هانت با بازی تام کروز خواهیم بود. از فروردین امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر پاریس آغاز و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. پس از آن فیلمبرداری این فیلم از کشور نیوزیلند منتقل شد و حال به نظر می‌رسد که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز در این کشور به پایان رسیده است.

تام کروز در توییتر شخصی خود اعلام کرده که فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در دره ریس شمال ایالت گلنرکی کشور نیوزیلند به پایان رسیده است. حال همانطور که پیش از این اعلام شده بود، انتظار می‌رود که ادامه فیلمبرداری و تولید این فیلم به شهر لندن انتقال داده شود. پیش از این نیز اعلام شده بود که قرار است بخشی از فیلمبرداری این فیلم در کشور هند انجام شود، اما مشخص نیست که همچنان بخشی از فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 در کشور هند انجام خواهد شد یا از برنامه کمپانی حذف شده است. علاوه بر این، کروز تصویری جدید از این فیلم منتشر کرده است. در این تصویر، کروز در نقش ایتن هانت، ربکا فرگوسن در نقش ایسا فاست، سایمون پگ در نقش بنجی دان و وینگ ریمز در نقش لوتر استیکل، دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mission Impossible 6

علاوه بر کروز، فرگوسن، پگ و ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، الک بالدوین و آنجلا باست، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، خواهد بود.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده