// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Rocket League میزبان Rick and Morty می‌شود

سایانیکس به مناسبت دومین سالگرد بازی Rocket League محتوای رایگانی را با حال‌و‌هوای سریال Rick and Morty به این بازی اضافه خواهد کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس (Psyonix) محتوای دانلودی جدیدی را با حال‌وهوای سریال Rick and Morty برای بازی Rocket League در دست توسعه قرار داده است. این DLC به مناسبت دومین سالگرد انتشار این بازی توسعه می‌یابد.

سایانیکس اطلاعات محتوای جدید را در وب‌سایت رسمی‌ خود منتشر کرده و توضیح داده است که آیتم‌هایی به واسطه‌ی یک آپدیت رایگان به این بازی اضافه می‌شود. این محتوا آیتم‌هایی نظیر آنتن Rick and Morty، تاپر‌های Cromulon ،Mr. Meeseeks و MR.PBH، راکت بوست GB و چرخ Sanchez DC-137 را به بازی اضافه می‌کند.

در عکس زیر می‌توانید برخی از آیتم‌های یاد شده را مشاهده کنید:

rocket league

پس از انتشار بروزرسانی، این آیتم‌ها به طور تصادفی در انتهای مسابقات در دسترس قرار خواهد گرفت. آپدیت یاد شده در تاریخ ۱۴ تیرماه (۵ جولای) منتشر خواهد شد.

البته آیتم‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد فقط بخشی از بروزرسانی دومین سالگرد این بازی است. این آپدیت همچنین محیط‌، اچیومنت‌ها و تروفی‌ها، اتومبیل‌ها، آیتم‌های ظاهری و موسیقی‌ جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. در این مطلب می‌توانید با تماشا کردن تریلر، از محتویات بروزرسانی باخبر شوید.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است؛ اما چندی پیش سازندگان در جریان مراسم E3 2017 اعلام کردند که این بازی به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا می‌کند. نسخه سوییچ این بازی در تعطیلات سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. این نسخه، از سیستم بازی بین پلتفرمی (Cross-play) با پی‌سی و ایکس‌باکس وان بهره می‌برد و کاربران سوییچ می‌توانند راکت لیگ را با دارندگان ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی تجربه کنند. شما در مطلبی دیگر می‌توانید صحبت‌های نینتندو پیرامون سیستم بین پلتفرمی را مطالعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده