// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

آپدیت دومین سالگرد بازی Rocket League در ماه جولای منتشر می شود

استودیو سایانیکس در جریان مسابقات قهرمانی بازی Rocket League اعلام کرد که در ماه جولای آپدیت دومین سالگرد بازی عرضه خواهد شد.

 در جریان مسابقات قهرمانی بازی Rocket League، استودیو سایانیکس، سازنده بازی، اعلام کرد که به مناسبت دومین سالگرد بازی Rocket League، به روزرسانی ویژه‌ای را برای بازی در نظر گرفته است که در تاریخ ۱۴ تیر ماه (پنج جولای) روی پلتفرم‌های بازی عرضه خواهد شد و شامل محتویات زیادی از جمله محیط و اتومبیل‌های جدید است.

بر اساس اخبار بازی منتشر شده، شاید بتوان اصلی‌ترین بخش محتویات آینده این بازی را محیط Champions Field نامید. استادیومی مدرن که در سه حالت رقابتی، بازی‌های خصوصی و بازی‌های Casual در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه گفته شده است که با این به روزرسانی، فصل چهارم رقابتی بازی نیز به اتمام خواهد رسید و بازیکنان می‌توانند وارد فصل پنجم شوند. یکی دیگر از محتویات مربوط به آپدیت دومین سالگرد بازی، مربوط به بخش آهنگ‌ها می‌شود که ۱۸ آهنگ جدید به Rocket League اضافه خواهد شد.

در ادامه معرفی محتویات، دو اتومبیل جدید نیز برای بازی تعبیه شده است که Centio V17 و Animus GP نام دارند و به صورت اختصاصی از طریق Overdrive Crate در دسترس قرار می‌گیرند. برای اولین بار در این بازی ماشین سواری پس از این به روزرسانی می‌توانید صدای موتور اتوموبیل، Trailها و نحوه منفجر شدن پس از گل زدن را شخصی سازی کنید.

در ادامه می‌توانید عکس محیط و اتومبیل‌های جدید بازی را تماشا کنید.

بازی Rocket League

بازی Rocket League

بازی Rocket League

در آخر مشخص شده است که با انتشار این به روزرسانی تروفی و اچیومنت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد. نکته جالب دیگری که در این میان وجود دارد این است که با تمام شدن فصل چهارم، اتومبیل به عنوان پاداش در اختیار بازیکنان قرار نمی‌گیرد بلکه، به عنوان پاداش Trailهای جدیدی را دریافت خواهید کرد. حال با توجه به رتبه و سطح شما در حالت رقابتی بازی Rocket League، نوع این Trailها متفاوت خواهد بود.

هنوز جزئیات دقیقی از این آپدیت در دسترس نیست و انتظار می‌رود با انتشار آن، جزئیات دقیق نیز منتشر شوند. بازی Rocket League در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (هفت جولای ۲۰۱۵) روانه بازار شد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این بروزرسانی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده