نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۵

پوشش زنده زومجی از مراسم Playstation Experience 2016 (تمام شد)

با پوشش خبری زنده‌ی زومجی از مراسم Playstation Experience 2016، ساعت ۲۱:۳۰ امشب همراه باشید.

بعد از برگزاری مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی و نتایجی شاید که به مذاق بعضی گیمرها خوش نیامد، نوبت به سونی رسید تا در کنفرانس «تجربه‌ی پلی‌استیشن» سازندگان و گیمرها را کنار هم بیاورد و در مورد آینده‌ی پلی‌استیشن صحبت کند. این مراسم به شکل برنامه‌ای دو روزه، از امشب ساعت ۲۱:۳۰ در شهر آناهایم کالیفرنیا برگزار می‌شود که در اولین روز آن، شاهد حضور سازندگان و توسعه‌دهندگان از استودیوهای مختلف بازیسازی خواهیم بود و فردا نیز بازدیدکنندگان می‌توانند جدیدترین بازی‌های پلی‌استیشن را روی کنسول جدید سونی یعنی پلی‌استیشن 4 پرو تجربه کنند.

هیدئو کوجیما که روز گذشته با نمایش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding گیمرها را انگشت به دهان کرد، در پلی‌استیشن اکسپرینس امسال حضور خواهد داشت تا در مورد اثر جدید خود توضیحات تازه‌ای ارائه کند. همچنین طبق شایعات منتشر شده، می‌توان انتظار معرفی بسته‌ی الحاقی داستانی Uncharted 4 با محوریت شخصیت سم دریک را داشت. همچنین تأیید شده است که بازی Horizon Zero Dawn نمایش جدیدی در این مراسم خواهد داشت. می‌توانید لیست کامل بازی‌هایی را که در PSX 2016 حضور دارند در زومجی مطالعه کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید از جدیدترین اخبار بازی‌های پلی‌استیشن در PSX 2016 مطلع شوید، پوشش زنده‌ی زومجی را امشب ساعت ۲۱:۳۰ از دست ندهید.

این صفحه به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود و نیاز به رفرش کردن صفحه نیست.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده