// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

لیست بازی های PlayStation Experience 2016 مشخص شد

سونی جزئیات جدیدی را از لیست بازی‌های رویداد PlayStation Experience پیشرو فاش کرده است.

PlayStation Experience،‌ رویداد اجتماعی سونی در هفته آینده باز خواهد گشت. با این حال، نخستین اطلاعیه‌ی سونی بسیار مختصر بود و شامل جزئیات بیشتر نظیر لیست بازی‌های حاضر در این رویداد نمی‌شد، اکنون اما سونی جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته است. با توجه به اعلان این کمپانی ژاپنی، تمامی جزئیات باقی‌مانده در جریان نمایش، پنل‌های توسعه‌دهنده و بازی‌های اعلام نشده، پخش خواهند شد.

در ابتدا PlayStation Showcase است که با سخنرانی افتتاحیه در روز شنبه آغاز می‌شود. هنوز مشخص نیست که در این مرحله، نمایش به صورت لایو‌استریم پخش می‌شود یا خیر. از ۶ پنل توسعه‌دهنده، سه پنل در روز شنبه ۱۳ آذر برگزار خواهد شد.

سونی جزئیاتی را در رابطه با پنل‌های روز شنبه فاش نکرده است، اکنون تنها می‌دانیم که در روز یک‌شنبه شاهد یک پنل‌ برای بازی Horizon: Zero Dawn، پخش پادکست Kinda Funny و همچنین یک پنل دیگر با نام «دسترس‌پذیری: ساخت بازی‌‌ها برای تمام بازیکنان» خواهیم بود. سومین پنل روز یکشنبه مربوط به ساخت بازی برای همه از جمله افراد ناتوان است.

 در مجموع، ۱۰۰ بازی در نمایش برای اجرا حضور دارند که تنها ۹۶ عدد از آن‌ها فاش شده است. چهار بازی باقی‌مانده احتمالا مربوط به پنل‌های روز شنبه می‌شوند که در جریان نمایش نشان داده خواهند شد. اخیرا شایعاتی نیز پیرامون رونمایی از بسته‌الحاقی Uncharted 4 منتشر شده بود.

لیست بازی‌های تایید شده برای حضور در PlayStation Experience 2016:

پلی‌استیشن اکسپرینس 2016 در تاریخ سوم و چهارم دسامبر (۱۳ و ۱۴ آذر ۱۳۹۵) در کالیفرنیا برگزار می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده