مرتضی کارگر
اصفهان، اصفهان
درباره من:
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لولآپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لولآپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیمجم پاییزه انستیتو ملی بازیسازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لولآپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لولآپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیمجم پاییزه انستیتو ملی بازیسازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
نظر
چقدر برای بعضیهامون سخته که نمیتونیم تو این شرایط فقط یه تسلیت بگیم و رد شیم!؟!
.
.
.
.
.
خدا بیامرزدش
نظر
@ehSun k
برا یکی مثل من که عاشق دنیای فانتزیه جکسون خیلی قابل احترامه
از شما چه پنهون هنوز سالی چند بار ارباب حلقهها رو میبینم!
نظر
@فرزاد حیدری
به احتمال زیاد نامحدود برای محتوای داخلی نه بینالملل!
اگه در قد و قواره نامحدودای فعلی باشه به درد یکی مثل من که نمیخوره.
نظر
@امیرحسین جوادیان
الان تو ایران دو شاخهی هنر و کامپیوتر بیشترین نزدیکی رو با صنعت بازیسازی دارن. اگر هدفتون ورود به عرصهی بازیسازی هست و به کامپیوتر علاقه دارید میتونید رشتهي مهندسی نرمافزار رو برای دانشگاه انتخاب کنید. البته بازم باید تو دانشگاه خودتون فعال باشید و مطالعات جانبی زیادی داشته باشید چون درسهای زیادی رو باید بخونید که علیالحساب ربطی به هدفتون نداره که این خودش از معایب دانشگاههای ماست. اما با این اوصاف میتونه دید شما به موضوعاتی از قبیل برنامه نویسی و بعضا معماری و ساختار سیستمهای عامل و ... رو به مقدار زیادی بهبود ببخشه.
تلاش شخصی مهمترین رمز موفقیت شما میتونه باشه
نظر
@امیرحسین جوادیان
ببین آقا امیرحسین یادگرفتن یک موتور بازیسازی الزاما بد نیست و در جای خودش هم خیلی خوبه ولی شاید ایدهی تو ذهن شما رو بشه با یه موتور سادهتر مثل گیممیکر ساخت که پیچیدگیهای یونیتی رو هم نداره(البته به عنوان مثال میگم).
تا زمانی که ایده و ابعاد اون مشخص نشده ما با چه هدفی باید یه موتور رو یادبگیریم؟ اصلا تا چه سطحی باید کار کردن با موتور رو یاد بگیریم؟
الان با موتورهایی مثل یونیتی و آنریل کم و بیش هم میشه بازیهای ساده و کوچک پلتفرمر ساخت و هم میشه بازیهای بزرگ و جهان باز ساخت(البته با آنریل) ولی خب شما وقتی نمیدونید چی میخوایید بسازید میخوایید وقت بزارید کدوم یکی از این ویژگیهای موتور رو یاد بگیرید؟ یادگرفتن همهی قابلیتهای یک موتور بازیسازی در اول کار فقط مسئله رو سختتر میکنه
نظر
@alirezaitpro
"اول باید موتور بازیسازی رو انتخاب کنیم بعد ببینیم با اون موتور چی میشه ساخت..."
اقا علیرضا الان هیچ استودیویی تو ایران نمیشناسم که بخواد بازی بسازه که از حیطه تواناییهای آنریل یونیتی یا استینگری بالاتر باشه. یادتون نره بتمن و گیرز رو هم با آنریل ساختن و این موتور از پسشون براومده پس بهانهی اینکه ببینیم چی میشه با اینا ساخت بعد بسازیم وارد نیست و منطقهي وسیعی برا خلاقیت وجود داره.
جدای از این حرفا به نظرتون موتور بازیسازی فلاپیبرد چی بود؟ این بازی همش ایدهي ناب بود که به راحتی میشد با موتور بازیسازی کانسترکت(از کوچکترین موتورهای موجود با 70 مگابایت حجم!) هم ساختش چه برسه به بقیه موتورها.
نظر
@هومن سعادت ابادی
ممنون آقا هومن...به مرور سعی میکنیم در مورد همهي اینا توضیح بدیم
نظر
@alirezaitpro
دوست عزیز در جایی از متن نگفتیم به نوع موتور بازیسازی اهمیت ندهید بلکه گفتیم به موتور بازیسازی هم در جا و به اندازه خودش اهمیت بدیم. در مورد استاد کوجیما هم گفتیم وقتی آدم به این باتجربهای با ترتیب و روال مشخصی یک بازی رو میسازه و مستقیم سراغ موتور بازیسازی نمیره چرا ما اینکار رو نکنیم...یعنی اول به مقدمات بپردازیم و بعد متناسب با پروژه موتور بازیسازی رو انتخاب کنیم.
پست
شنبه, ۱۷ تیر ۹۶, ۱۰:۵۹نظر
@ aryn
مطمئنم برمیگرده!!!
اصل جنس رو بهش دادن :)))