عضو تحریریه
مرتضی کارگر

مرتضی کارگر

اصفهان، اصفهان
درباره من:
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لول‌آپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لول‌آپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیم‌جم پاییزه انستیتو ملی بازی‌سازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
81

چرا موبایل ها نتوانستند کنسول های بازی را از دور خارج کنند؟

در سالیان نه‌چندان دور و زمانی‌که شتاب گسترش گوشی‌های هوشمند موبایلی به اوج خود رسیده‌بود، عده‌ای پیش‌بینی افول قابل‌توجه کنسول‌های بازی و حتی پی‌سی گیمینگ را کردند. اما چرا در سال ۲۰۲۲ هیچ اثری از چنین چیزی قابل مشاهده نیست و تقریبا تمامی کنسول‌ها روزهای خوبی را سپری می‌کنند. با ما همراه باشید.

17

دریایی از طلا؛ نگاهی بر فرایند توسعه بیابان ماسه ای در بازی Journey

از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیره‌کننده گرفته تا کاراکتر‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ بازی Journey و شن‌های روان آن رفته‌ایم.

8

چرا کاهش ۳۰ میلی ثانیه ای تأخیر از نرخ فریم بالاتر از ۶۰ مهم تر است؟

اینکه به‌روزترین قطعات سخت‌افزاری را در اختیار داشته باشیم، آرزوی همه‌ی ما است. اما در واقعیت و به‌خصوص در شرایط اقتصادی فعلی چنین چیزی برای همه‌ی ما ممکن نیست و گزینه‌های محدودی پیش‌روی همه‌ی ما است.

33

چرا پینگ پایین اهمیت بالایی در گیمینگ دارد؟

بدون شک کیفیت اینترنت تأثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان به‌خصوص در بازی‌های آنلاین سرعتی همانند شوترهای اول‌شخص دارد. بااین‌حال میزان این تأثیر چقدر است؟ در این مقاله با بررسی نتایج آخرین پژوهش انویدیا به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

75

نگاهی بر ساخت اسب های باورپذیر در Red Dead Redemption II

از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیره‌کننده گرفته تا کاراکتر‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ بازی Red Dead Redemption II و اسب‌های آن رفته‌ایم.

48

چالش جمع‌آوری رفرنس در Forza؛ پنج میلیون عکسی که همچنان کافی نیست!

از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیرکننده گرفته تا کاراکتر‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ سری بازی‌های فورتزا و یکی از چالش‌های تولید آن رفته‌ایم.

34

زیبای آخرالزمانی | نگاهی بر فرایند توسعه پوشش گیاهی Horizon Zero Dawn

از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیرکننده گرفته تا کاراکتر‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ بازی هورایزن و طبیعت شگفت‌انگیز آن رفته‌ایم.

35

آرمان شهر جادویی | نگاهی بر فرایند ساخت شهر Beauclair بازی ویچر 3

از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیره‌کننده گرفته تا شخصیت‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ ویچر ۳ و شهر زیبای Beauclair رفته‌ایم.

64

جنگجوی دورگه | نگاهی بر چالش های طراحی مبارزات آترئوس

 از شهر‌های عظیم و پوشش‌های گیاهی خیرکننده گرفته تا کاراکتر‌هایی که ما را همراهی می‌کنند، همگی چالش‌های فنی و فکری زیادی را برای بازیسازان به همراه داشته‌اند. در این مقاله به سراغ آترئوس و شکل‌گیری سیستم مبارزات آن رفته‌ایم.

17

نگاهی بر تاثیر SSD در کنسول های نسل نهم

استفاده از حافظه‌های پرسرعت SSD یکی از موارد هیجان‌انگیز کنسول‌های نسل بعدی است. آیا استفاده از چنین قطعه‌ای صرفا برای کاهش زمان لودینگ است؟ با ما همراه شوید.

صفحه ۱ از ۱۰