@alibayat7575 ببین رابینو هرکاریش می کنن بازم تو مخه :))) اصلن همون اول تو دث این ده فمیلی، برای این که مردم دیگه خسته شده بودن ازش و دوسش نداشتن، نویسنده ها تصمیم می گیرن کشته بشه، ولی بازم برش میگردونن. البته تو این داستان نیاز به رابین احساس میشه رسمن، چندین بار رابین جون بتمن رو نجات می ده و برای توجیه پیر و ضعیف بودن بتمن هم بد نبوده. ولی درکل من بتمن تنهای بدون رابین رو ترجیح می دم. راجع به جوکرم، ببین آخه شاید اگه اوایل کار بود راحت تر میشد تصمیم گرفت، الان یه جوری این دوتا حالت علت و معلولی پیدا کردن و بهم وابستن که سخت بشه وجود یکیشون رو بدون اون یکی تصور کرد. ولی خب تا زمانی که کشش داشته باشه، مطمئن باش نویسنده ها ولش نمی کنن (بخوایم بیانصافم نباشیم هر چی داریم میریم جلوتر شخصیت جوکر پیچیده تر و خفن تر میشه) و اضافه کردن کاراکتر جدید، خودش خیلی داستان داره و سخته! اونم کاراکتری که بتونه جای جوکرو پر کنه. و این که می گی اعصابت خورد می شه هی زندانیش می کنن و اونم هروقت دلش خواست در می ره، ببین اتفاقن این یکی از خفن ترین ویژگیهای جوکره دیگه، درواقع اینجوری هی بارها و بارها تاکید می کنن که هیچی نمی تونه جوکرو متوقف کنه، مگر اینکه خودش بخواد. و اگر نشسته و کاری نمی کنه، چون خودش نخواسته کاری کنه. تو همین داستانم ده سال تو آرکام اسایلم بوده، تا میشنوه بتمن برگشته، فرداش فرار می کنه! من خودم خیلی حال می کنم با این قضیه، همین باعث ترسناک تر شدن جوکر می شه، این که فکر کنی شخصیتی با این مغز پیچیده و بیمار، هرکاری رو هر زمانی که دلش بخواد می تونه انجام بده و فقط لازمه که اراده کنه!
@nickleFlip ببین می دونم چی می گی، شاید باید تیتر مطلب یک مقدار مشخص تر به طراحی هنری بازی اشاره میکرد. ولی درکل به نظرم زیاد مهم نیست، ازونجایی که کاملن مشخصه متن تخصصی نیست و کافیه ده خط اولو خوند تا متوجه شد مطلب راجع به طراحی هنری بازیه و نه چیز دیگه ای، و الان دیگه فکر کنم تقریبن همه مون فرق طراحی هنری و گیم دیزاین رو متوجه باشیم :دی اگر دقتم کرده باشی همون اول گفتم کاری به طراحی گیم پلی بازی نداریم و مشخصن گفتم که بحث فقط سر ایدهی طراحی کاراکترهای بازیه. بازم ممنون که گفتی :)
@اِشمَبیولاک . ببین الان اینی که می گی مث این می مونه که بگیم خب چرا فرش دست باف داریم اصلن، همه رو ماشینی کنن بره پی کارش دیگه :دی تمام یونیک بودن کار اینا سر همین داستانه اصلن.
پست
پنجشنبه, ۱۱ آبان ۹۶, ۲۳:۳۱پست
پنجشنبه, ۱۱ آبان ۹۶, ۲۰:۳۲پست
چهار شنبه, ۱۰ آبان ۹۶, ۱۵:۱۵نظر
@alibayat7575
ببین رابینو هرکاریش می کنن بازم تو مخه :))) اصلن همون اول تو دث این ده فمیلی، برای این که مردم دیگه خسته شده بودن ازش و دوسش نداشتن، نویسنده ها تصمیم می گیرن کشته بشه، ولی بازم برش میگردونن. البته تو این داستان نیاز به رابین احساس میشه رسمن، چندین بار رابین جون بتمن رو نجات می ده و برای توجیه پیر و ضعیف بودن بتمن هم بد نبوده. ولی درکل من بتمن تنهای بدون رابین رو ترجیح می دم.
راجع به جوکرم، ببین آخه شاید اگه اوایل کار بود راحت تر میشد تصمیم گرفت، الان یه جوری این دوتا حالت علت و معلولی پیدا کردن و بهم وابستن که سخت بشه وجود یکیشون رو بدون اون یکی تصور کرد. ولی خب تا زمانی که کشش داشته باشه، مطمئن باش نویسنده ها ولش نمی کنن (بخوایم بیانصافم نباشیم هر چی داریم میریم جلوتر شخصیت جوکر پیچیده تر و خفن تر میشه) و اضافه کردن کاراکتر جدید، خودش خیلی داستان داره و سخته! اونم کاراکتری که بتونه جای جوکرو پر کنه.
و این که می گی اعصابت خورد می شه هی زندانیش می کنن و اونم هروقت دلش خواست در می ره، ببین اتفاقن این یکی از خفن ترین ویژگیهای جوکره دیگه، درواقع اینجوری هی بارها و بارها تاکید می کنن که هیچی نمی تونه جوکرو متوقف کنه، مگر اینکه خودش بخواد. و اگر نشسته و کاری نمی کنه، چون خودش نخواسته کاری کنه. تو همین داستانم ده سال تو آرکام اسایلم بوده، تا میشنوه بتمن برگشته، فرداش فرار می کنه! من خودم خیلی حال می کنم با این قضیه، همین باعث ترسناک تر شدن جوکر می شه، این که فکر کنی شخصیتی با این مغز پیچیده و بیمار، هرکاری رو هر زمانی که دلش بخواد می تونه انجام بده و فقط لازمه که اراده کنه!
نظر
@محسن میم
ایول چه خوب :)))) واقعن بازی خوب و لذت بخشیه و واقعن میشه حس کرد چقدررر براش زحمت کشیدن.
نظر
@nickleFlip
ببین می دونم چی می گی، شاید باید تیتر مطلب یک مقدار مشخص تر به طراحی هنری بازی اشاره میکرد. ولی درکل به نظرم زیاد مهم نیست، ازونجایی که کاملن مشخصه متن تخصصی نیست و کافیه ده خط اولو خوند تا متوجه شد مطلب راجع به طراحی هنری بازیه و نه چیز دیگه ای، و الان دیگه فکر کنم تقریبن همه مون فرق طراحی هنری و گیم دیزاین رو متوجه باشیم :دی اگر دقتم کرده باشی همون اول گفتم کاری به طراحی گیم پلی بازی نداریم و مشخصن گفتم که بحث فقط سر ایدهی طراحی کاراکترهای بازیه. بازم ممنون که گفتی :)
پست
سه شنبه, ۹ آبان ۹۶, ۱۷:۰۱نظر
@وحید خورشیدی
کاملن باهات موافقم، زحمتی که براش کشیدن رو خیلی راحت میشه احساس کرد.
نظر
@اِشمَبیولاک .
ببین الان اینی که می گی مث این می مونه که بگیم خب چرا فرش دست باف داریم اصلن، همه رو ماشینی کنن بره پی کارش دیگه :دی تمام یونیک بودن کار اینا سر همین داستانه اصلن.
پست
سه شنبه, ۹ آبان ۹۶, ۱۱:۰۱