نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

تریلری جدید از گیم پلی بازی Shadow Of The Colossus منتشر شد

به‌تازگی تریلری جدید از گیم‌پلی نسخه ریمستر بازی Shadow Of The Colossus با محوریت نمایش مبارزه با یکی از باس‌های بازی منتشر شده است.

اگر شما نیز منتظر انتشار نسخه ریمستر بازی Shadow Of The Colossus برای پلی‌استیشن 4 هستید، خوشحال باشید چرا که در جریان رویداد Paris Games Week 2017، تریلری جدید از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. در این تریلر علاوه بر گشت و گذار کوتاهی در محیط، شاهد مبارزات شخصیت اصلی با یکی از باس‌های غول‌پیکر بازی نیز هستیم.

این تریلر با نمایش کوتاهی از محیط بازی و نیز نحوه تعامل بازیکن با آگرو، اسبی که همراه شما خواهد بود آغاز می‌شود و درنهایت نیز به یکی از باس‌های غول‌پیکر بازی می‌رسیم و نحوه مبارزه با آن را تماشا خواهیم کرد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

علاوه بر این تریلر جدید، کمپانی سونی نیز چند روز پیش تریلری از نسخه ریمستر بازی Shadow Of The Colossus منتشر کرد و تاریخ انتشار این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 را نیز اعلام کرد. طبق این اعلام، ریمستر بازی Shadow Of The Colossus در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن ماه سال جاری) روانه بازار خواهد شد.

با توجه به تریلرهای منتشر شده از این بازی، به‌نظر می‌رسد نسخه ریمستر بازی Shadow Of The Colossus نسبت به نسخه اصلی دوازه سال پیشش تغییرات چشمگیری داشته و با تلاش استودیو توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیو بلوپوینت (Bluepoint)، به احتمال زیاد قرار است شاهد گرافیک خیره‌کننده‌ای در این نسخه از بازی باشیم. علاوه بر این‌ها سازنده نسخه اصلی بازی ادعا کرده که لیستی از تغییرات این نسخه از بازی نسبت به نسخه پلی‌استیشن 2 بازی Shadow Of The Colossus را به کمپانی سونی ارائه کرده است، هرچند برای اطلاع از این تغییرات باید تا انتشار نسخه ریمستر بازی منتظر بمانیم. برای اطلاع از اخبار بیش‌تر می‌توانید به صفحه بازی  Shadow Of The Colossus در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده