عضو تحریریه
سارا مرتضوی

سارا مرتضوی

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶
187

ریلود سی و هفتم: رزیدنت ایول چهار

در این قسمت از برنامه ریلود سراغ بازی رزیدنت ایول چهار می‌رویم و درکنار روایت داستان ساخت این نسخه موفق و محبوب از مجموعه بازی‌های رزیدنت، مروری خواهیم داشت به تفاوت‌های نسخه اصلی با نسخه بازسازی شده که به‌تازگی روانه بازار شده است.

90

نیم نگاه بازی Vampire Survivors

در این نیم‌نگاه به معرفی بازی ومپایر سروایورز که یکی از عناوین مستقل پر سر و صدای این اواخر بوده است می‌پردازیم.

21

شدو گمبیت | معرفی بازی جدید سازندگان شدو تاکتیکز

استودیو می‌می‌می سازنده بازی‌های استراتژی مخفی‌کاری دسپرادوس سه و شدو تاکتیکز، به‌تازگی از جدیدترین ساخته خود با نام Shadow Gambit: The Cursed Crew رونمایی کرده است. گویا این اثر جدید قرار است با تغییراتی عمده نسبت به ساخته‌های پیشین این استودیو همراه باشد.

78

ریلود سی و ششم: مروری بر مجموعه بازی های دد اسپیس

در این قسمت از برنامه ریلود سراغ یکی از بازی‌های ماندگار در سبک وحشت و بقا، یعنی مجموعه پرطرفدار Dead Space رفتیم و تاریخچه شکل‌گیری این مجموعه را با هم مرور کردیم.

31

در دنیای DOOM‌ داستان از چه قرار است: بخش دوم

در قسمت دوم از داستان مجموعه بازی‌های دوم، سرگذشت دوم‌اسلیر را در بازی دوم‌ایترنال و دو بسته‌الحاقی که برای این بازی عرضه شده است، دنبال می‌کنیم. 

30

نیم نگاه بسته الحاقی بازی Cuphead

در این قسمت از نیم‌نگاه سری زدیم به بسته‌الحاقی بازی کاپهد که به‌تازگی منتشر شده و سعی کردیم مکانیزم‌های جدید معرفی شده در این بسته‌الحاقی را در قالب تجربه دو‌نفره مرور کرده باشیم.

59

ریلود سی و پنجم: مروری بر مجموعه بازی های درایور

در این قسمت از برنامه ریلود سراغ مجموعه بازی‌های درایور که یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ماشین‌‌سواری بین گیمرهاست رفتیم و دو نسخه از این بازی‌های محبوب را باهم تجربه کردیم.

30

نیم نگاه بازی Portal Reloaded

در این مطلب و در کنار معرفی چند ماد معروف از بازی پورتال دو، ماد Portal Reloaded که از نظر نوآوری و پیچیدگی نمونه‌ای منحصربه‌فرد در میان مادهای ساخته‌شده از این بازی به‌حساب می‌آید را تجربه می‌کنیم.

49

در دنیای DOOM‌ داستان از چه قرار است: بخش اول

در این مجموعه ویدیوها به روایت خلاصه‌ای از داستان بازی‌های ویدیویی می‌پردازیم. این‌بار برای شروع، سراغ مجموعه بازی‌های DOOM، محصول استودیو ایدسافتور رفتیم.

69

ریلود سی و چهارم: مروری بر مجموعه بازی های کسلوینیا

قسمت جدید برنامه ریلود را به مجموعه ماندگار Castlevania که نقش بسزایی در شکل‌گیری سبک مترویدوینیا داشته است اختصاص دادیم. 

صفحه ۱ از ۳۰