عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۲۰:۳۱پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۱۸:۳۱پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۱۶:۰۱پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۱۴:۲۹پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۱۲:۲۸پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۱۰:۲۹پست
جمعه, ۱۴ دی ۹۷, ۰۹:۲۸پست
پنجشنبه, ۱۳ دی ۹۷, ۱۸:۲۷پست
پنجشنبه, ۱۳ دی ۹۷, ۱۶:۳۴نظر
@Mahdyarphysics
معمولا بازیهایی که تو E3 نمایش میدن، سازندهها میان روی درجههای سختی پایین بازیشون میکنن دقیقا مثل نمایشهای اسپایدرمن که قبل از عرضهش، اکثرا فکر میکردن که بازی قراره یه اثر ساده باشه ولی روی سختترین درجه، کاربر رو به چالش میکشید.
Ghost of Tsushima هم احتمالا چنین چیزی باشه؛ البته که آثار ساکرپانچ تو درجهی سختی در حد کارهای میازاکی چالشی و هاردکور نیستن و باید صبر کنیم ببینیم چطور میشه؛ اما قطعا نمیتونیم از الان قضاوت کنیم دربارهش و با یه نمایش نمیشه گفت خستهکننده میشه