عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
نظر
@Mahdyarphysics
معمولا بازیهایی که تو E3 نمایش میدن، سازندهها میان روی درجههای سختی پایین بازیشون میکنن دقیقا مثل نمایشهای اسپایدرمن که قبل از عرضهش، اکثرا فکر میکردن که بازی قراره یه اثر ساده باشه ولی روی سختترین درجه، کاربر رو به چالش میکشید.
Ghost of Tsushima هم احتمالا چنین چیزی باشه؛ البته که آثار ساکرپانچ تو درجهی سختی در حد کارهای میازاکی چالشی و هاردکور نیستن و باید صبر کنیم ببینیم چطور میشه؛ اما قطعا نمیتونیم از الان قضاوت کنیم دربارهش و با یه نمایش نمیشه گفت خستهکننده میشه
پست
چهار شنبه, ۱۲ دی ۹۷, ۲۳:۲۵نظر
@Phantom___gamer
بازی واقعا باحالیه و واقعگرایی خاصی که داره رو واقعا دوست داشتم؛ با توجه به قیمت و محتواش واقعا عالیه و نمرهی خوبی هم گرفته؛ مرسی مهرداد بابت بررسی عالی
پست
چهار شنبه, ۱۲ دی ۹۷, ۰۹:۰۲پست
سه شنبه, ۱۱ دی ۹۷, ۲۱:۲۹پست
سه شنبه, ۱۱ دی ۹۷, ۱۵:۰۳پست
سه شنبه, ۱۱ دی ۹۷, ۱۳:۲۹پست
سه شنبه, ۱۱ دی ۹۷, ۰۹:۰۱نظر
@Farzadf704
سلام و ممنونم بابت دیدگاه درست و محترمت
در کنار دیدگاه کاملا درستت درباره نقدی که زومجی از بازی نوشته باید بگم قسمتی از خبر که از موفقیت بازی از منظر فنی و مالی نوشته شده، هم ترجمهی منبع اصلی خبر بوده و هم اینکه یک نگاه سریع به فروش بیش از دو میلیون نسخه بازی و نظر مثبت اکثر کاربرها و منتقدهای بازی و همچنین نامزد شدنش تو بخشهای زیادی از جوایز برترینهای سال، باعث میشه تا از دیترویت بهعنوان یک بازی موفق یاد بشه.
پست
دوشنبه, ۱۰ دی ۹۷, ۲۲:۵۸