نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

تغییرات روند بازی Kingdom Hearts 3 بازیکنان را غافلگیر می‌کند

طبق صحبت‌های کارگردانان بازی Kingdom Hearts 3، بازیکنان با ورود به هر جهان از بازی و مواجه شدن با تغییراتی که در گیم‌پلی ایجاد می‌شود، غافل‌گیر خواهند شد.

زمان کمی به انتشار بازی Kingdom Hearts 3، اثر مورد انتظار کمپانی اسکوئر انیکس، باقی مانده و شاید این سوال برای گیمرها پیش بیاید که بازی از چند دنیای انیمیشن‌های دیزنی تشکیل شده است؟ اینکه آیا تمامی این جهان‌ها توسط سازندگان بازی معرفی شده‌اند یا اینکه نه، باید برخی از آن‌ها را که در بازی مخفی هستند خودمان پیدا کنیم؟

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تای یاسوی که همراه با تتسویا نامورا وظیفه‌ی کارگردانی بازی را بر عهده دارد، در یکی از مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره کرد. طبق گفته‌های او، Square Enix چنین مواردی را در بازی مخفی نکرده است، اما بازیکنان با پیش‌روی در بازی و مواجه شدن با تغییراتی که در گیم‌پلی بازی اعمال می‌شود، غافل‌گیر خواهند شد. در صحبت‌های یاسوی چنین می‌خوانیم:

برنامه‌ی ما این نیست که یک‌سری از جهان‌های بازی را به شما معرفی نکنیم و بگذاریم که خودتان با کشف کردن‌شان در بازی، شگفت‌زده شوید؛ جهان‌هایی که در بازی وجود دارند به ما این فرصت را داده‌اند تا با ایده‌هایی کاملا جدید، مکانیک‌هایی را در روند بازی پیاده‌سازی کنیم که شما را غافل‌گیر خواهد کرد.

تتسویا نامورا هم در یکی از مصاحبه‌هایی که در سال ۲۰۱۷ داشت، دقیقا به این موضوع اشاره کرد و گفت که آن‌ها تا زمان انتشار بازی، تمامی جهان‌های قابل دسترسی آن را معرفی خواهند کرد:

من فکر نمی‌کنم که تا زمان انتشار بازی، بعضی از جهان‌های موجود در بازی را به‌عنوان یک راز به بازیکنان معرفی نکنیم!

سری بازی‌های Kingdom Hearts به ادغام جهان‌های فانتزی کمپانی‌های مختلف در قالب یک بازی ویدیویی شهرت دارند و در سومین قسمت از این سری، به جهان‌های سری انیمیشن‌های کمپانی دیزنی مثل Toy Story ،Big Hero 6 ،Tangled و Frozen سفر خواهیم کرد و با شخصیت‌های موجود در هر جهان، ماجراهای مختلفی را رقم خواهیم زد. اگر بخواهیم خیلی ریزبینانه به موضوع نگاه کنیم، اشاره یاسوی و نامورا به معرفی شدن تمامی جهان‌های کمپانی دیزنی، ممکن است به این معنی باشد که شاید یک یا دو دنیای کاملا جدید را که از محصولات دیزنی هم نیستند بتوانیم در بازی ببینیم یا اینکه در روزهای آتی شاهد معرفی شدن‌شان باشیم. تنها کاری که می‌توان کرد این است که بیشتر صبر کنیم و ببینیم که سازندگان بازی در تریلرهایی که در روزهای عرضه‌ی بازی منتشر می‌کنند، چه چیزی را برای هواداران‌شان آماده کرده‌اند.

بازی Kingdom Hearts 3 در تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. مراحل ساخت این بازی به‌پایان رسیده و قرار است با حجم ۳۵ گیگ روی ایکس باکس وان و ۴۰ گیگ روی پلی استیشن 4 قابل نصب و اجرا باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده