نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ راهیابی کنت دوکو به‌ بازی Star Wars Battlefront 2 مشخص شد

از ۳ بهمن، کاراکتر Count Dooku به‌عنوان بخشی از محتویات و رویدادهای جدید بازی Star Wars Battlefront 2 در سال جدید میلادی، به بازی اضافه خواهد شد.

در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی Star Wars Battlefront 2، رویدادها و محتویات جدید این بازی را که قرار است در ماه ژانویه (دی-بهمن) در دسترس بازیکنان قرار بگیرند مشخص کردند.

در سه هفته‌ی آتی ماه ژانویه، سه رویداد مختلف در بازی برگزار می‌شود؛ اولین رویداد امروز شروع شده است و روی حالت‌های Heroes vs. Villains بازی تمرکز خواهد کرد. رویدادهای بعدی در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۸ ژانویه یعنی ۲۱ و ۲۸ دی ماه برگزار می‌شوند و به‌ترتیب، به Trooperها و Starfighterهای موجود در بازی خواهند پرداخت.

اما شاید مهم‌ترین محتوای ماه ژانویه که سازندگان بازی برای بازیکنان ترتیب داده‌اند، با آپدیت Darth Tyranus به‌بازی اضافه شود. این آپدیت کاملا رایگان خواهد بود و در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) برای بازی منتشر خواهد شد و کاراکتر کنت دوکو را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. در کنار این کاراکتر که بازیکنان می‌توانند او را در بازی خریداری کنند، یک دسته‌ی جدید از کلون‌تروپرها هم قرار است با آپدیت مذکور به‌بازی اضافه شوند. این را هم باید بگویم که کاراکتر Count Dooku یک پوشش ویژه با نام Dark Ritual خواهد داشت.

Star Wars Battlefront 2

برنامه‌ی رویدادهای بازی Star Wars Battlefront 2 در ماه ژانویه

به‌نظر می‌رسد که سازندگان بازی برای پشتیبانی از آن برنامه‌های ویژه‌ای دارند و ماه آینده‌ی میلادی هم کاراکتر آناکین اسکای‌واکر را همراه با حالت‌های کاملا جدید به بازی اضافه خواهند کرد.

بازی 2 Star Wars Battlefront را همین الان می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده