// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید بازی Abandon Ship با محوریت هیولای دریایی

استودیو Fireblade Software تریلر جدیدی از بازی Abandon Ship منتشر کرد که هیولا دریایی این بازی را نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فایربلِید سافتور (Fireblade Software) تریلری از پروژه جدید خود یعنی بازی Abandon Ship که در سبک استراتژی طراحی شده است، منتشر کرد. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد.

تریلر جدید، گیم‌پلی این بازی مبارزات را با موجود ترسناکی به نام «کراکن» نشان می‌دهد که کاربران در حین سفر خود با آن مواجه خواهند شد. در دنیای این بازی گروهی از مردم با نام «فرقه هالیفرون» هستند که هیولا‌های دریایی را پرستش می‌کنند. مردمان زیادی هستند که با کشتی‌هایشان این فرقه را دنبال می‌کنند و گویا در دریا‌های بزرگ از مرگ نمی‌ترسند. کاربران در حین بازی با آنها مواجه خواهند شد و به مبارزه با آنها خواهند رفت.

یکی از این موجودات که در بالا نیز به آن اشاره شد، «کراکن» نام دارد که با استفاده از بازو‌های خود که از زیر آب به سطح دریا می‌آورد، به کشتی شما حمله می‌کند و شما باید با آن مبارزه کنید. با وجود این که به نظر نمی‌آید که بازیکنان در زمان روبرو شدن با این موجود شانسی نداشته باشند، چرا که می‌توانند ابزار و مهارت‌های لازم برای نابود کردن آن را به دست آوردند یا دستکم بتوانند با استفاده از مهارت‌های خود زمان بخرند و فرصتی برای فرار کردن پیدا کنند.

بازی Abandon Ship یک اثر تاکتیکی و ماجراجویی است که در آن شما با استفاده از کشتی در دنیای گستره آن رها می‌شوید. این بازی از مکانیک «Perma-death» بهره می‌برد طوری که پس از باختن، تمامی فرآیند بازی شما صفر خواهد شد، البته این امر زمانی اتفاق می‌افتد که شما کاپیتان خود را از دست بدهید. دنیای این بازی نیز به  سیستم پردازش خودکار محیط مجهز شده است و در آن شاهد محیط‌های تکراری نخواهید بود و روند بازی آن متغیر خواهد بود. بازیکنان با انجام ماموریت‌ها به نجات دنیا از دستان فرقه شیطانی می‌روند.

سیستم‌های ارتقا متفاوتی در این بازی جای گرفته است که شامل ارتقای خدمه کشتی می‌شود، علاوه بر آن سلاح‌های جدید نیز با توجه به مهارت‌های شما در بازی یافت می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر و تصاویر جدید بیاندازید و نظر خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |

abandon ship


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده