نویسنده: تیم زومجی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰

هایلایت: از ورشکستگی مد کتز تا تامین مالی ۱۰ هزار پروژه گیمینگ در کیک استارتر

در هایلایت امروز، از تامین مالی بیش از ۱۰ هزار پروژه مربوط به بازی در کیک‌استارتر می‌گوییم و در ادامه خبر ورشکستگی مد کتز را اعلام می‌کنیم.

هایلایت از شنبه تا پنج‌شنبه، ظهر در زومیت و زومجی منتشر می‌شود. برای دسترسی به ویدیوهای بیشتر از این بخش به بخش هایلایت در زومجی، زیر شاخه‌ی ویدیو مراجعه کنید.

در هایلایت امروز، سه‌شنبه ۱۵ فروردین، ابتدا به سراغ کیک‌استارتر و موفقیت پروژه‌های گیمینگ در آن می‌رویم. از سال ۲۰۰۹ که این وب‌سایت کار خود را آغاز کرده، تا بحال بیش از ۱۰ هزار پروژه مربوط به بازی از طریق آن موفق شده‌اند که سرمایه مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنند.

در ادامه هایلایت امروز، خبر ورشکستگی مد کتز را اعلام می‌کنیم. شرکتی که بیش از سه دهه است که به ساخت و تولید وسایل جانبی گیمینگ مخصوص کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی مشغول بود، چند روز پیش اعلام ورشکستگی کرد و به طور کامل بسته شد. در ادامه نیز مروری بر مهم‌ترین اخبار روز دنیای تکنولوژی و سرگمی می‌اندازیم.

پس اگر فرصت نداشتید روز گذشته اخبار مهم را دنبال کنید، با ما همراه باشید:

در هایلایت امروز، اپلیکیشن Gallery Vault را معرفی می‌کنیم. اپلیکیشنی که به دارندگاه گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد فایل‌های تصویری و ویدیویی خود را به راحتی و در چند مرحله ساده، مخفی کنند.

دانلود اپلیکیشن Gallery Vault


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده