// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی Starfield به‌زودی از راه می‌رسد

شرکت بتسدا همزمان با پخش تریلر جدیدی از جزئیات به‌روزرسانی آتی بازی Starfield پرده برداشت.

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی Starfield در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۵ مه) منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی بسیاری از قابلیت‌های پرتقاضای طرفداران مانند نقشه‌های کارآمد سیاره‌ها، نقاط مشخص‌کننده و موقعیت فروشندگان در شهرهای بزرگ و حالت گرافیکی جدید برای ایکس باکس سری ایکس را به بازی اضافه خواهد کرد. بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از نقشه یا اسکنر به محل این فروشندگان Fast Travel کنند و آیتم‌های خود را راحت‌تر و سریع‌تر بفروشند.

به‌روزرسانی آتی Starfield ویژگی‌های پرتقاضایی نظیر نقشه سیاره‌ها را به بازی اضافه خواهد کرد

امکانات جدید گیم‌پلی Starfield به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا همان‌گونه که دوست دارند، به تجربه بازی بپردازند. آن‌ها می‌توانند وزن حمل بار خود را تغییر دهند، مبارزات را آسان‌تر و نبردهای فضایی را چالش‌برانگیزتر کنند. گیمرها همچنین می‌‌توانند از راه‌ دور به بار خود دسترسی داشته باشند. بازیکن‌ها همزمان با اضافه‌شدن درجه سختی Extreme قادر خواهند بود تا مهارت‌های خود را محک بزنند.

شخصی‌سازی فضای داخلی سفینه نیز ابزار‌های جدیدی را دریافت خواهد کرد که امکان تزئین محیط مشابه با پایگاه‌ها را به بازیکن‌‌ها می‌دهد. آن‌ها می‌توانند در بخش نیو گیم پلاس، قابلیت‌ها و ظاهر خود را دست‌خوش تغییراتی کنند. امکانات دیگر این به‌روزرسانی شامل امکان خاموش‌کردن دوربین دیالوگ‌ها می‌شود که دیدی همه‌جانبه را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد. بخش‌‌های جدیدی نیز برای منو‌های Barter و Containerها درنظر گرفته شده است.

والپیپر بازی Starfield

امکان تجربه استارفیلد با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه نهایتا برای کاربران ایکس باکس سری ایکس فراهم می‌شود

تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد اعلام کرد که این به‌روزرسانی حالت گرافیکی جدیدی را در اختیار کاربران کنسول ایکس باکس سری ایکس قرار خواهد داد؛ حالتی که شامل اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه نیز می‌شود. گزینه‌های تصویری جدید شامل Frame Rate Target و Prioritize خواهد شد. فریم ریت تارگت به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند از میان ۳۰، ۴۰ و ۶۰ فریم‌برثانیه رزولوشن تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنند، اما به‌نظر می‌رسد که فریم‌ریت‌های قفل‌نشده به صفحه‌نمایش‌های ۱۲۰ هرتزی مجهز به فناوری VRR (نرخ نوسازی متغیر) نیاز داشته باشد.

استارفیلد به‌صورت پیش‌فرض روی یک صفحه‌نمایش VRR، همزمان با ارائه «بهترین ویژگی‌های بصری» روی ۴۰ فریم‌برثانیه اجرا خواهد شد. از طرفی صفحه‌ نمایش‌های ساده می‌توانند از میان اجرای ۳۰ یا ۶۰ فریم‌برثانیه بازی انتخاب کنند، اما احتمال وقوع پارگی‌های مختلف در تصویر وجود خواهد داشت. گزینه Prioritize دو انتخاب Visuals یا Performance را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد؛ Visuals بهترین تصویر با بالاترین جزئیات را ارائه خواهد داد و Performance همزمان با پایین‌ آوردن کیفیت بصری و جزئیات ظاهری، اجرای روان‌تر بازی را میسر می‌کند.

البته بسته به صحنه‌ها و میزان حرکات، احتمال تغییر وضعیت اجرایی بازی فارغ از انتخاب بازیکن وجود خواهد داشت. امکان عملکرد بهتر سیستم‌های مختلف به نسبت یکدیگر وجود دارد، اما شرکت Bethesda پیشنهاد می‌‌‌دهد که گیمرها برای اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه، گزینه Performance را فعال کنند.

وسایل نقلیه در Starfield

منتظر راه‌یابی وسایل نقلیه زمینی به بازی Starfield باشید

به‌نظر می‌رسد که هدف بعدی بتسدا پس از انتشار به‌روزرسانی ماه مه، افزودن وسایل نقلیه زمینی به بازی Starfield باشد. این وسیله نقلیه که در صحنه‌ای کوتاه از تریلر به‌نمایش درآمد، می‌تواند به حرکت سریع‌تر بازیکن‌ها کمک کند. تاد هاوارد تأکید کرد که پشتیبانی از ماد‌‌ها به‌زودی به استارفیلد اضافه خواهد شد و نسخه‌ ابتدایی Creation Kit دردسترس سازندگان قرار گرفته است.

بازی Starfield در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و سرویس گیم‌پس قابل تجربه است. بسته ‌الحاقی Shattered Space در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. همچنین مأموریت‌‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد، اما از رایگان یا عرضه پولی آن‌ها اطلاعاتی در دست نیست.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده