نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸

بازی Funko Fusion معرفی شد؛ فانکو پاپ فیلم‌های معروف در اثری اکشن

استودیو ۱۰:۱۰ گیمز با همکاری فانکو، بازی Funko Fusion را معرفی کرد که قرار است گردهمایی جذابی از فانکو پاپ‌های معروف باشد.

فانکو پاپ‌ها مجسمه یا همان فیگورهای معروف شرکت فانکو هستند که براساس مجموعه‌های مطرح دنیای ویدیو گیم، سینما و موارد دیگر ساخته می‌شوند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اخیرا استودیو ۱۰:۱۰ گیمز در همکاری با فانکو و Universal Products & Experiences، بازی Funko Fusion را معرفی کرده است که تجربه‌ای اکشن ادونچر به حساب می‌آید و هم حالت تک‌نفره و هم کوآپ آنلاین خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

۱۰:۱۰ گیمز استودیو تازه‌تاسیسی است که Funko Fusion اولین بازی آن به‌حساب می‌آید. این استودیو توسط جان برتون، بنیان‌گذار استودیو TT Games تأسیس شده است و بازیسازان باسابقه‌ای در آن حضور دارند. در Funko Fusion شاهد حضور فانکو پاپ‌هایی از فیلم‌های معروفی چون پارک ژوراسیک، آرواره‌ها، بازگشت به آینده، چاکی و همینطور سریال‌هایی مثل The Umbrella Academy، Masters of the Universe و آثار مختلف دیگر خواهیم بود.

سازنده‌های بازی اعلام کرده‌اند که Funko Fusion تمرکز ویژه‌ای روی ارائه تجربه کوآپ سرگرم‌کننده خواهد داشت. علاقه‌مندان از امروز می‌توانند بازی را که قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور برای پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس و سوییچ منتشر شود پیش‌خرید کنند و به‌عنوان جایزه پیش‌خرید، محتوایی با محوریت واکینگ دد را در زمان عرضه رایگان دریافت کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده