// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی آنلاین بدون پلی‌استیشن پلاس هدیه آخر هفته سونی به دارندگان پلی‌استیشن 4

طبق اعلام امروز سونی، دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند بدون نیاز به اشتراک پلی‌استیشن پلاس در آخر هفته جاری اقدام به انجام بازی‌های آنلاین به صورت چندنفره کنند. در ادامه با زومجی برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

همانطور که می‌دانید دارندگان پلی‌استیشن 4 برای انجام حالت چندنفره بازی‌ها به صورت آنلاین نیازمند اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستند. حال سونی می‌خواهد باری دیگر اقدام به رایگان کردن محدود قابلیت انجام آنلاین بازی‌ها کند. با این حساب دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند از روز جمعه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذرماه) ساعت۱۱:۳۱ دقیقه ظهر به وقت ایران تا روز یکشنبه ۱۳ دسامبر (۲۲ آذرماه) ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه ظهر به وقت ایران به راحتی با اجرای هرکدام از بازی‌های دارای بخش آنلاین -بدون نیاز به اشتراک پلی‌استیشن پلاس- اقدام به  تجربه‌ی بخش آنلاین بازی مورد نظر خود کنند.

این اولین بار بعد از ماه مارس است که سونی امکان تجربه رایگان بخش چندنفره آنلاین را به کاربران می‌دهد. هم‌اکنون اشتراک یک‌ساله پلی‌استیشن پلاس در ایالات متحده ۴۹.۹۹ دلار است.

playstation- plus-december weekend-free

این اقدام سونی از نظر زمانی با انتشار لیگ Sparrow Racing، حالت جدید بازی Destiny مصادف شده است. لیگ Sparrow Racing از اواخر امروز به مدت سه هفته دردسترس همگان قرار خواهد گرفت. لیگ مسابقات اسپاروو در انحصار The Taken King، جدیدترین بسته الحاقی بازی Destiny است. یکی دیگر از بازی‌هایی که اکنون مورد توجه علاقمندان قرار گرفته Star Wars: Battlefront است. بسته‌ی الحاقی Battle of Jakku در حال حاضر در دسترس همه بازیکنان قرار دارد. این بسته به بازیکنان اجازه مبارزه در سیاره‌ی جاکو، ۲۹ سال قبل از ظهور آن در فیلم  Star Wars: The Force Awakens را می‌دهد.

در روزهای گذشته جزئیات و ویدیوهای مختلفی از مسابقات رانندگی بازی Destiny: The Taken King و بسته الحاقی Battle of Jakku در زومجی منتشر شده بود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده