نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۴

معرفی لارا کرافت به عنوان اپراتور جدید کالاف دیوتی

شرکت اکتیویژن اعلام کرد لارا کرافت، شخصیت اصلی سری Tomb Raider، به‌عنوان اپراتور به بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2 اضافه خواهد شد.

با تایید اکتیویژن، قهرمان سری Tomb Raider به‌عنوان یک اپراتور جدید درکنار 21 Savage و Mace که اپراتورهای نسخه اول مدرن وارفیر هستند، به‌عنوان بخشی از محتوای ریلودد فصل پنجم در دسترس بازیکنان کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2 قرار خواهد گرفت.

بازیکنان می‌توانند شخصیت لارا کرافت را از طریف باندل مخصوص آن در فروشگاه بازی از تاریخ ۱۷ شهریور (۸ سپتامبر) امسال خریداری کنند. این باندل با نام Tracer Pack: Tomb Raider Operator عرضه می‌شود و علاوه‌بر لارا کرافت شامل سه بلوپرینت سلاح، یک تبر یخ‌نوردی، یک SMG به نام Mythic Defender و جفت تپانچه‌های نمادین Mach-5 است. علاوه‌بر این موارد، باندل تامب رایدر شامل پوسته اتومبیل Tomb Buggy برای Chop Top، صفحه لودینگ، برچسب و نشان جدید خواهد بود.

بازیکنان کالاف دیوتی می‌توانند از امروز 21 Savage را در باندل اختصاصی آن خریداری کنند. همچنین تایید شده است که Mace و باندل آن از پایان سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد. به جز سه اپراتور ذکرشده، اکتیویژن قبلا دو هنرمند یعنی نیکی میناژ و اسنوپ داگ را به مناسبت پنجاهمین سالگرد هیپ هاپ به بازی اضافه کرده بود.

اوایل این ماه شرکت اکتیویژن تایید کرد بیشتر محتوای مدرن وارفیر 2 در نسخه آینده قابل دسترسی خواهند بود. این محتوا شامل سلاح‌ها، آیتم‌های تزئینی، باندل‌ها، اپراتورها، پاداش‌ها و محتوای بازکردنی درون بازی است. باتوجه‌به این گفته اکتیویژن، بازیکنانی که باندل لارا کرافت را خریداری کنند می‌توانند به محتوای آن در بازی مدرن وارفیر 3 دسترسی داشته باشند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی کالاف دیوتی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده