نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۵

احتمال شباهت داشتن گیم پلی Rise of the Ronin به Assassin's Creed و دارک سولز

طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده از بازی Rise of the Ronin، احتمالا این بازی برای عرضه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

اخیرا کاربر The Snitch که به‌عنوان یک منبع داخلی و افشاگر شناخته می‌شود، جزئیات جدیدی از بازی Rise of the Ronin را روی حساب دیسکورد خود فاش کرد. به‌گفته این افشاگر، بازی جدید تیم نینجا ترکیبی از مجموعه‌های Assassin's Creed ،Ghost of Tsushima و Dark Souls خواهد بود. در میان اطلاعات فاش شده می‌توان متوجه شد که بخشی از روایت داستان و گستردگی آن ازطریق مطالعه توصیف آیتم‌ها در گوشه و کنار محیط به‌دست می‌آیند که مشابه آن را در آثار شرکت فرام‌سافتور دیده‌ایم.

همچنین به‌نظر می‌رسد طراحی فعالیت‌های جانبی و مأموریت‌های فرعی بسیار به فرمول شرکت یوبیسافت شبیه باشند. بازیکنان می‌توانند از بین گزینه‌های دشواری مختلف یکی را انتخاب کنند و چند درخت مهارت و تکنیک مبارزه در دسترس خواهند بود. علاوه‌براین، گرافیک بازی دارای دو حالت پرفورمنس و کوالیتی است تا بازیکنان براساس تمایل خود بین رزولوشن بالاتر یا نرخ فریم بیشتر یکی از انتخاب کنند. به نظر می‌رسد در جریان داستان Rise of the Ronin، بازیکنان گزینه‌هایی برای برقراری روابط عاشقانه داشته باشند.

در پایان این افشاگر ادعا کرد بازی برای عرضه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. در صورتی که این اطلاعات درست باشند، انتظار می‌رود بازیکنان جزئیات بیشتری از بازی Rise of the Ronin در ماه‌های آینده دریافت کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که در جریان رویدادهای آینده پلی استیشن شاهد نمایشی مفصل از این بازی نقش‌آفرینی و جهان باز باشیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده