// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

عرضه به‌روزرسانی های بزرگ برای حالت Forge در فصل چهارم بازی Halo Infinite

در فصل چهارم بازی Halo Infinite تغییرات و به‌روزرسانی‌های مهمی در بخش فورج بازی صورت خواهد گرفت.

فصل چهارم Halo Infinite قرار است فصلی بزرگ باشد و قبلا سیستم پیشرفت جدید بازی هم معرفی شده بود. اکنون استودیو ۳۴۳ تغییرات حالت Forge در این فصل را اعلام کرده و به‌نظر شاهد بهبودهای مناسب و ویژگی‌های جدیدی برای مجموعه ابزار هیلو اینفینیت هستیم.

مهم‌ترین تغییر فورج در فصل چهارم پشتیبانی از مینی‌گیم‌ها است. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از پایه و صفر حالت‌های بازی ایجاد کنند. این حالت‌ها هیچ پیوستگی به حالت‌های قبلی بازی ندارند و بازیکن می‌تواند از اساس حالت دلخواه خود را خلق کند.

یک ویژگی بصری مهم جدید هم اضافه شدن آب است. ۳۴۳ به کاربران اجازه می‌دهد در ساخت نقشه‌ها و آثار خود از آب استفاده کنند که این اتفاق برای اولین‌بار در حالت فورج سری هیلو رخ می‌دهد. البته فعلا این آب راکد خواهد بود، اما تیم سازنده قصد دارد درآینده حجم پویای آب را در تنظیمات فعال کند.

یک نقشه حالت فورج بازی Halo Infinite بدون آب

یک نقشه حالت فورج بازی Halo Infinite با آب

دیگر ویژگی‌های جدید حالت فورج در فصل چهارم هیلو اینفینیت شامل بهبود بودجه، گزینه‌های بیشتر برای تنظیمات VFX، یک شی مسدودگر برای آسان‌تر ساختن موانع نقشه و پولیش خلقیات برای استفاده بازیکنان است. فصل چهارم بازی Halo Infinite در روز ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) عرضه خواهد شد.


منبع PureXbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده