// شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶

بازی Ghostbusters جدید در حال ساخت است

یکی از بازیگرهای مجموعه فیلم گوست باسترز، برخی از شایعات قبلی مبنی بر ساخت بازی Ghostbusters جدید را تایید کرد.

به نظر می‌رسد که مجموعه‌ی گوست‌باسترز با اکران جدیدترین فیلم این سری در تابستان گذشته با نام Ghostbusters: Afterlife دوباره به‌شدت سر زبان‌ها افتاده است. زیرا این فیلم سونی پیکچرز توانست به موفقیت مالی قابل توجهی برسد و بسیاری از تماشاگرها آن را دوست دارند. مدت‌زمان زیادی می‌شد که خبری از این سری به گوش نرسیده بود و همچنین مدت‌‌ها است در جهان ویدیوگیم نیز یک بازی Ghostbusters جدید را ندیده‌ایم.

آخرین بار با عرضه‌ی بازی Ghostbusters: The Video Game Remastered ما اسمی از این سری را در دنیای بازی شنیدیم. این ریمستر نسخه‌ای دوباره عرضه‌شده از بازی سال ۲۰۰۹ است که در آن زمان، بازیگران اصلی سری را برای داستانی جدید گرد هم اورد. اکنون به نظر می‌رسد که زمان آن فرا رسیده است که بازی Ghostbusters جدید عرضه شود. زیرا مردم این مجموعه را دوست دارند.

ارنی هادسون، بازیگر نقش وینستون زدمور در این فیلم‌ها، خطاب به طرفدارها تایید کرد که بازی جدید گوست باسترز در دست ساخت است. او گفت که آن‌ها در حال انجام برنامه‌ریزی برای ضبط هستند و بیان کرد که او و دن اکروید درگیر این پروژه خواهند بود. اگرچه وی هنوز مطمئن نیست که بیل موری نیز در این پروژه حضور داشته باشد. او جزئیات زیادی را در مورد این پروژه یا اینکه کدام استودیو آن را می‌سازد، ارائه نکرد و گفت که نمی‌داند بازی Ghostbusters جدید چه زمانی منتشر می‌شود.

درحالی‌که هنوز هیچ خبر رسمی در مورد این بازی وجود نداشته است، اوایل سال جاری رافائل سدیق (Raphael Saadiq) از استودیو Illfonic در یک پادکست موسیقی بیان کرد که این شرکت در حال کار روی یک بازی Ghostbusters است. استودیو Illfonic با آثاری همچون بازی Friday the 13th: The Game شناخته می‌شود.

باتوجه‌به اینکه اطلاعات کمی درباره‌ی بازی گوست‌باسترز داریم، نمی‌توان گفت که این بازی چه زمانی عرضه خواهد شد. اما به هر حال، به نظر می‌رسد که سری Ghostbusters علاوه‌بر سینما، شانس موفقیت دوباره در جهان بازی‌های ویدیویی را هم دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده