نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

امکان دریافت رایگان بازی Call of Juarez: Gunslinger به مدت محدود

کاربران استیم می‌توانند بازی اول-شخص شوتر Call of Juarez: Gunslinger را به رایگان از استیم دریافت کنند و برای همیشه آن را در اکانت خود داشته باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Techland به‌مناسبت ۳۰ سالگی استودیو، بازی‌های خود را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند و درعین‌حال بازی اول-شخص تیراندازی Call of Juarez: Gunslinger را به بازیکن‌ها هدیه می‌دهد. کاربرها می‌توانند پیش از پایان حراج در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) یک نسخه از بازی Call of Juarez: Gunslinger را به‌شکل رایگان از استیم دریافت کنند و آن را برای همیشه در فهرست بازی‌های خود داشته باشند.

از میان بازی‌هایی که با تخفیف به فروش می‌رسند، می‌توان به بازی‌های رانندگی Xpand Rally و Xpand Rally Xtreme اشاره کرد. هر دو این آثار با ۹۰ درصد تخفیف فروخته می‌شوند و می‌توان تنها با ۵۰ سنت هر یک از آن‌ها را تهیه کرد. بازی Pure Farming 2018 Deluxe نیز با ۸۷ درصد تخفیف و بازی God's Trigger با ۷۵ درصد تخفیف قابل خریداری خواهند بود. تجربه‌ی بازی Dying Light نیز در طول این هفته به‌شکل کاملا رایگان امکان‌پذیر است. اگر تصمیم به خریداری دایینگ لایت بگیرید، برای مدت محدودی می‌توان با ۶۰ درصد تخفیف این کار را انجام داد.

بازی Call of Juarez: Gunslinger برای برخی از گیمرها محبوب‌ترین نسخه‌ی سری بازی ندای خوارز به‌حساب می‌آید؛ اثری مستقل، شوتر و تاریخی با یک راوی غیرقابل اعتماد به نام سیلاس گریوز. بازی Call of Juarez: Gunslinger در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر عرضه شد و سپس در سال ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ پورت شد.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده