// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳

ایستراگ ترسناک PT در بازی Death Stranding Director’s Cut

هیدئو کوجیما در بازی Death Stranding Director's Cut چند ایستراگ تازه قرار داده است که یکی از آن‌ها گیمرها را به یاد لیسا در .P.T می‌اندازد؛ دمو بازی کنسل‌شده‌ی سایلنت هیلز.

در بازی Death Stranding Director's Cut پلی استیشن 5 که کامل‌ترین نسخه از دث استرندینگ هیدئو کوجیما است، یک ایستراگ ترسناک جدید پیدا شد؛ یادآور جلوه‌ی وحشتناک حملات ناگهانی لیسا در بازی PT. سال‌ها قبل پی. تی. به‌عنوان تیزر قابل بازی Silent Hills کوجیما پروداکشنز معرفی شد. اما کونامی بازی را کنسل کرد، خالق متال گیر این شرکت را ترک کرد و به سرعت .P.T از دسترس خارج شد. در نتیجه فقط افرادی که آن را قبلا روی کنسول PS4 خود دانلود و نصب کردند، اکنون توانایی تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی را دارند.

البته عده‌ای هم برای نصب مجدد PT سراغ راهکارهای غیرقانونی رفتند. کونامی حتی به‌تازگی عامدانه راه انتقال بازی PT از کنسول PS4 به کنسول PS5 را بست. با همه‌ی این‌ها بسیاری از گیمرها هنوز تجربه‌ی ترسناک ارائه‌شده در PT را خوب به یاد دارند. به همین خاطر وقتی ناگهان عده‌ای در نسخه کارگردان دث استرندینگ با حضور عجیب یک BT داخل اتاق سم پورتر بریجز و حرکات خاص او مواجه شدند، همگی به یاد لیسا و PT افتادند.

دانلود ویدیو از آپارات

طرفدارها در بازی Death Stranding Director's Cut موفق به پیدا کردن یک ایستراگ جذاب از بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater هم شده‌اند؛ همان نردبان بسیار بلند که بالا رفتن از آن مدت‌ها زمان می‌برد. اکر صاحب هر نسخه‌ای از بازی Death Stranding روی کنسول PS4 هستید، با پرداخت ۱۰ دلار صاحب نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی Death Stranding Director's Cut می‌شوید. پس نیازی به خرید جداگانه‌ی دیرکترز کات با قیمت ۴۹.۹۹ دلار ندارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده