// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

بازی های ژوئن ۲۰۲۱ پلی استیشن Now ؛ از سونیک تا ویچر

سونی به‌صورت رسمی فهرست کامل بازی‌هایی را منتشر کرد که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ قرار است به سرویس پلی استیشن Now اضافه شوند.

کامل‌ترین نسخه از بازی ویچر 3 وایلد هانت با نام Game of the Year Edition تنها یکی از بازی‌های جدید سرویس آنلاین پلی استیشن Now خواهد بود؛ تا گیمرها مشغول تجربه‌ی یکی از برترین آثار نسل ۸ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی شوند و اگر می‌خواهند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به سراغ دو DLC بزرگ آن هم بروند. بازی The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition تا تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) در سرویس پلی استیشن ناو حضور خواهد داشت. بازی Slay the Spire هم تا تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در Playstation Now قرار می‌گیرد. اما تمامی بازی‌های دیگر حاضر در این خبر به‌صورت دائمی به پلی استیشن Now می‌پیوندند.

هفت بازی ویدیویی فردا به پلی استیشن Now سونی اضافه می‌شوند

بازی Team Sonic Racing، بازی Sonic Mania، بازی Sonic Forces و بازی فایتینگ انحصاری Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown چهار اثر از شرکت سگا هستند که به شکل دائمی به پلی استیشن Now سونی می‌آیند. بازی Car Mechanic Simulator هم هفتمین و آخرین بازی ویدیویی قرارگرفته در این فهرست است. تک‌تک بازی‌ها از تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) به پلی استیشن Now سونی افزوده می‌شوند. هزینه‌ی اشتراک سالانه‌ی پلی استیشن ناو ۵۹.۹۹ دلار است.

گیمرهای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی توانایی استفاده از سرویس آنلاین پلی استیشن Now را دارند و می‌توانند بیشتر از ۸۰۰ بازی موجود در آن را به شکل استریم‌محور/اینترنتی با رزولوشن Full HD 1080P اجرا کنند. در همین حین گیمرهای PS4 و PS5 می‌توانند تمام بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در پلی استیشن ناو سونی را دانلود کنند تا به شکل آفلاین و بدون نیاز به استریم سراغ اجرای آن‌ها بروند. برای تجربه‌ی بازی‌های آنلاین موجود روی پلی استیشن ناو، مشترک‌های سرویس نیازی به داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده