نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲

عرضه مجموعه Kingdom Hearts برای اولین بار روی کامپیوتر

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، ساعاتی پیش مشخص شد که سری محبوب Kingdom Hearts به‌زودی ازطریق فروشگاه اپیک گیمز راهی پلتفرم پی سی خواهد شد.

اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و هک‌انداسلش و همچنین دنیای جذاب دیزنی باشید، حداقل برای یک‌بار هم که شده یکی از نسخه‌های مجموعه Kingdom Hearts را تجربه کرده‌اید. اثری که در ابتدا سال ۲۰۰۲ توسط استودیوی اسکویر انیکس متولد و تابه‌امروز بالغ بر دوازده نسخه متفاوت از آن روانه بازار شده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره این مجموعه موفق قرار است به‌زودی یعنی در تاریخ ۱۰ فروردین (سی مارچ) راهی پلتفرم پی سی نیز شود. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، تیم سازنده تا پیش‌از این بنابه دلایلی کاربران پلتفرم پی سی را از تجربه این اثر محروم و سری Kingdom Hearts را تنها برای کنسول‌ها منتشر کرده بود.

براساس اطلاعات دردسترس این مجموعه شامل Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMix، بازی Kingdom Hearts 2.8 Final Prologue، بازی Kingdom Hearts 3 به‌همراه بسته الحاقی آن یعنی ReMind و همچنین آخرین نسخه این سری یعنی Melody of Memor خواهد بود. نکته قابل‌توجه این است که سری کینگدام هارتس به‌صورت انحصاری تنها ازطریق فروشگاه اپیک گیمز قابل خریداری است. البته هنوز اطلاعاتی مبنی‌بر نحوه و مدت زمان این امتیاز انحصاری برای اپیک گیمز مشخص و معین شده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده در حال حاضر روی توسعه و انتشار نسخه‌های جدیدی از سری Kingdom Hearts مشغول است؛ اما اینکه روند گذشته باز هم ادامه خواهد داشت یا از همان روز اول دردسترس کاربران پی سی قرار خواهند گرفت، زمان مشخص می‌کند.

چنانچه شما هم از علاقه‌مندان به Kingdom Hearts هستید، لطفا نظرات خود درخصوص تصمیم جدید اسکویر انیکس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده