نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

استودیوی بایوور برای ادامه ساخت یکی از مجموعه‌های بزرگ خود نیروی جدید استخدام می‌کند

به‌نظر می‌رسد استودیوی بایوور پس از ناکامی‌های اخیر، به‌دنبال برگشتی مقتدرانه به جایگاه اولیه خود است و برای رسیدن به این هدف، افراد جدیدی را برای ساخت یکی از مجموعه‌های بزرگ خود استخدام می‌کند.

استودیوی Bioware که در سال ۱۹۹۵ در شهر ادمونتون ایالت آلبرتا کانادا تاسیس شد، توانست با خلق آثار مهم و بزرگی چون Mass Effect، بازی Dragon Age و بسیاری دیگر در صنعت بازی‌های ویدیویی جایگاه ویژه‌ای برای خود دست‌وپا کند. استودیویی که در ابتدا توسط چندنفر افراد ناشناس شروع به کار کرد، رفته رفته به‌عنوان یکی از مهمترین استودیوها در زمینه بازی‌های نقش آفرینی و داستان‌محور شناخته و معرفی شد.

سال ۲۰۰۷ را می‌توان نقطه عطفی در کارنامه کاری استودیوی بایوور دانست؛ سالی که الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی اعلام کرد که از این به‌بعد بایوور زیرمجموعه EA خواهد بود. متاسفانه اما سال‌های اخیر برای بایوور و طرفداران این استودیوی قدیمی به خوبی گذشته سپری نشده است؛ چراکه ساخت نسخه اخیر بازی Mass Effect و همچنین Anthem در ذهن اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی تنها تداعی‌بخش یک شکست و ناکامی بزرگ برای تیم سازنده است. البته باید توجه داشته باشید که بایوور پس از عرضه ناباورانه بازی Anthem و قبول وجود ضعف‌های متعدد و فاصله زیاد داشتن با نمایش اولیه آن، سعی دارد با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد تاحدودی بازی را بهبود ببخشد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد استودیوی بایوور در فکر برگشت به روزهای اوج خود است؛ چراکه در اقدامی تازه فهرستی از مهارت‌ها و نیازهای خود برای استخدام افراد جدید را منتشر کرده است. تنها اطلاعاتی که فعلا اعلام شده این است که این افرادی که استخدام خواهند شد، قرار است روی ساخت ادامه یکی از مهمترین مجموعه‌های این استودیو همکاری کنند.

حال باتوجه به اینکه اطلاع داریم که هم‌اکنون نسخه جدیدی از بازی Dragon Age در دست ساخت است و همچنین صحبت‌های قبلی تیم سازنده بازی Mass Effect مبنی‌بر اینکه هنوز داستان‌های زیاد ناگفته‌ای از این مجموعه باقی مانده است، باید منتظر ماند و دید بایوور افراد جدید را برای کدامیک از پروژه‌های خود در نظر دارد.

شما نیز اگر از طرفداران قدیمی این استودیوی پرآوازه هستید، بیشتر تمایل دارید نسخه جدیدی از کدامیک از بازی‌های بایوور در آینده روانه بازار گردد؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده