// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Anthem دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد

کیسی هادسون، رئیس استودیو بایوور، به‌تازگی اعلام کرده است که تیم توسعه‌دهنده Anthem روی طراحی و اعمال تغییرات مختلف برای این بازی کار خواهد کرد.

بازی Anthem در زمان عرضه از مشکلات زیادی رنج می‌برد. از کرش کردن و باگ‌های مختلف گرفته تا محتوای کم، از مشکلات جدی و اصلی انتم بودند که با گذشت تقریبا یک سال از عرضه بازی، همچنان مشکلات بازی رفع نشده‌اند. این در حالی است که بایوور (BioWare) و الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر Anthem، اعلام کرده‌اند که در طولانی مدت از این بازی پشتیبانی خواهند کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کیسی هادسون، رئیس کل استودیو بایوور، در وبلاگ بایوور اعلام کرده است که تیم توسعه‌دهنده انتم، در ماه‌های آینده روی اعمال تغییرات بزرگ و طراحی مجدد انتم کار خواهد کرد. وی دراین‌باره می‌گوید:

در جریان سال گذشته، تیم توسعه‌دهنده بازی سخت تلاش کرد تا روی پایداری و عملکرد Anthem کار کند و همزمان در جریان سه فصل، محتویات و ویژگی‌های مختلفی را در دسترس کاربران قرار داد. همچنین ما بازخوردهای شما کاربران را هم شنیده‌ایم. اینکه درخواست کرده‌اید Anthem تجربه‌ی رضایت‌بخشی را از یک بازی تیراندازی لوت محور ارائه دهد یا پشتیبانی بهتری در طولانی مدت داشته باشد و پس از پایان داستان، تجربه شما بهتر شود. ازاین‌رو ما به این نتیجه رسیدیم که کارهای پایه‌ای بسیاری را باید انجام دهیم تا بتوانیم تجربه‌ی واقعی انتم را در اختیار کاربران قرار دهیم. این مورد نیازمند خلق نوآوری‌های مخصوصی است که در قالب یک آپدیت یا اکسپنشن قرار نمی‌گیرد. در جریان ماه‌های پیش روی، تیم ما روی طراحی مجدد تجربه، مخصوصا ارائه نوآوری در هسته گیم‌‌پلی با اهدافی مشخص، کار خواهد کرد تا بتواند چالش‌هایی را خلق کند که در کاربر انگیزه به‌وجود بیاورد و پاداش مناسبی را هم در اختیار او قرار دهد. همزمان با اعمال این تغییرات، پرواز کردن و جنگیدن در جهانی علمی تخیلی برای کاربران لذت بخش باشد. برای انجام این کارها، احتمالا شاهد انجام کارهای بیشتری برای بازی خواهیم بود که برای اولین بار آن‌ها را انجام ندادیم. به تیم توسعه‌دهنده زمان خواهیم داد تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کنند و ابتدا روی گیم‌پلی بازی تمرکز می‌کنیم. 

در ادامه هادسون اعلام کرده است که Anthem در وضعیت فعلی خود باقی می‌ماند و تیم سازنده محتویات فصلی کاملی را ارائه نخواهد کرد، زیرا آن‌ها روی طراحی مجدد بازی کار خواهند کرد. وی دراین‌باره افزود:

ما با رویدادهای مختلف، آیتم‌های جدید در فروشگاه بازی و بازدید مجدد از فصل‌های گذشته و محتویات Cataclysm بازی را در جریان قرار می‌دهیم. در پایان ماه (ماه فوریه) به مناسب سالگرد عرضه بازی اولین رویداد را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم.

این در حالی است که در ماه نوامبر، جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، اعلام کرده بود که Anthem بازسازی خواهد شد و حال هادسون در جریان یک بیانیه رسمی، از بازسازی شدن انتم صحبت کرده است. بااینکه جزئیات این بازسازی اعلام نشده است، اما هادسون اعلام کرده است که فرایند ابتدایی توسعه انتم، نباید بدین شکل انجام می‌شد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازسازی انتم چه بازخوردهایی را به‌دنبال خواهد داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد بایوور روی نسخه جدید Mass Effect و همچنین Dragon Age 4 هم کار می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده