نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بایوور: Mass Effect هنوز داستان‌ های زیادی برای گفتن دارد

با وجود شکست پروژه‌ی Mass Effect: Andromeda و عمکرد ضعیف بایوویر در جلب توجه منتقدین و هواداران، کیسی هادسون اظهار می‌کند که ایده‌های زیادی برای ساخت ادامه‌ی این مجموعه وجود دارد.

بازی Mass Effect: Andromeda برای BioWare و مجموعه‌ی محبوب Mass Effect یک قدم رو به عقب محسوب می‌­شد. این بازی، با بازخوردهای مختلف منتقدان و نتایج فروش ناامیدکننده‌­ای که از خود به جا گذاشت، باعث شد تا EA، برای توقف ساخت ادامه­‌ی این سری متقاعد شود. در ادامه­‌ی این تصمیم، فرایند ساخت DLC این بازی نیز لغو شده و مجموعه بازی‌های Mass Effect، رفته رفته به یک خواب عمیق فرو رفتند. اما بایوویر، از آن زمان، چندین بار اظهار کرده که هنوز به آینده‌­ی بازی‌­های Mass Effect امیدوار است.

این استودیو، تا کنون چند بار درباره‌­ی بازگشت این سری و ایده‌­های خود برای شکل دادن به آینده­‌ی بازی­‌های Mass Effect صحبت کرده است. اخیراً، کیسی هادسون، مدیر کل BioWare و خالق مجموعه­ ی Mass Effect در اکانت توییتر خود، یک سری کانسپت‌­های هنری جدیدی را منتشر کرده و ادعا می­کند که بایوویر ایده­‌های بسیار زیادی برای آینده­‌ی بازی‌‌های Mass Effect در ذهن دارد. او در ذیل این تصاویر می­نویسد:

Mass Effect هنوز داستان­‌های زیادی برای گفتن دارد. ایده­‌های بسیار زیادی برای ساخت ادامه­‌ی این مجموعه وجود دارد و طرح‌­ها و کانسپت­‌های هنری زیادی برای این کار ساخته شده است.

با وجود بازی Anthem و تمرکز بایوویر روی Dragon Age 4، احتمالاً تا زمان معرفی یک بازی Mass Effect دیگر، زمان زیادی باقی مانده است. بازی فانتزی و نقش آفرینی بایوویر در مراحل پیش تولید خود قرار دارد و با توجه به این که احتمالاً باید برای انتشار آن تا اواخر سال ۲۰۲۲ صبر کنیم، احتمالاً در این بین اخبار بیشتری از سوی این استودیو منتشر خواهد شد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده