// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

انتشار آخرین آپدیت بازی Call Of Duty: Warzone تاخیر خورد

آپدیت جدید بازی Call Of Duty: Warzone، که حالت‌های جدید و اپراتوری جدید به بازی اضافه می‌کرد، تا تاریخی نامشخصی تأخیر خورد.

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که بیان می‌کرد بازی Black Ops احتمالا بازی سال ۲۰۲۰ مجموعه Call of Duty خواهد بود اما در این حین به نظر می‌آید که نسخه‌ی بتل رویال و رایگان سری بازی Call of Duty به‌نام Call of Duty: Warzone که به‌تازگی عرضه شده است، توانسته در بین طرفداران محبوبیت زیادی جلب کند. چندی پیش تعداد کاربران بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone توانست تنها پس از گذشت ده روز از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کند. این بازی مانند بسیاری از بازی‌های دیگر در این سبک، به‌طور مداوم آپدیت‌های مختلفی دریافت می‌کند اما به نظر می‌رسد آپدیت بزرگ بعدی این بازی با تأخیر عرضه خواهد شد.

توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی Infinity Ward از طریق صفحه‌ی توییتر رسمی خود اعلام کرد که تاریخ انتشار به‌روزرسانی بازی Call Of Duty: Warzone تا زمانی نامعلوم تأخیر خورده است . این آپدیت شامل اپراتوری جدید، حالت‌های بازی جدید و یک نقشه‌ی چندنفره رایگان بود.

به‌روزرسانی امشب با تأخیر عرضه خواهد شد و قرار است در روزهای آینده منتشر شود. این به‌روزرسانی شامل اپراتور جدید ما، Talon، حالت‌های رایگان جدید و نقشه چند نفره رایگانی با نام Khandor Hideout خواهد بود. لطفا برای جزئیات بیشتر و به روز‌رسانی‌های مربوط‌به زمان انتشار با ما در ارتباط باشید!

بازی Call Of Duty: Warzone برای کاربران پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. خوشبختانه افرادی هم که بازی Call of Duty: Modern Warfare را خریداری نکرده باشند هم می‌توانند Warzone را به‌صورت جداگانه دریافت کرده و آن را تجربه کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده