نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

کاربران بازی Call of Duty: Warzone طی ده روز از مرز ۳۰ میلیون نفر گذشت

اکتیویژن، خالق مجموعه Call of Duty، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تعداد کاربران بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone تنها پس از گذشت ده روز از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرد.

حدود ده روز پیش استودیوی اکتیویژن، خالق مجموعه پرطرفدار Call of Duty، در اقدامی غافلگیرکننده اعلام کرد که یک نسخه بتل رویال و رایگانی به‌نام Call of Duty: Warzone به این سری قدیمی اضافه می‌شود. این بازی برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. خوشبختانه افرادی هم که بازی Call of Duty: Modern Warfare را خریداری نکرده باشند هم می‌توانند Warzone را به‌صورت جداگانه دریافت کرده و آن را تجربه کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی اکتیویژن از طریق حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تنها پس از گذشت ده روز از انتشار بازی بتل رویال کالاف دیوتی، تعداد کاربران Warzone از مرز ۳۰ میلیون نفر نیز عبور کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که از همان ساعات اولیه انتشار Call of Duty: Warzone، توجهات زیادی به آن معطوف شد؛ به‌طوری‌ که در ۲۴ ساعات ابتدایی، بیش از ۶ میلیون نفر و چهار روز پس از آن تعداد بازیکنان بازی با جهش عجیبی از مرز ۱۵ میلیون نیز عبور کرد.

بازی Call of Duty: Warzone

در کنار گیم پلی جذاب و روان خود، شاید یکی از دلایل این موفقیت و محبوبیت Call of Duty: Warzone، اجرای بی‌نقص آن روی پی سی و همچنین قابلیت کراس پلی بین دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان باشد.

حال باید منتظر ماند و دید در این روزهای سخت قرنطینه، در نهایت تعداد کاربران بازی Call of Duty: Warzone چه رکوردی را می‌تواند از خود به‌جا بگذارد. اگر شما هم در حال تجربه کردن این بازی هستید، حس‌وحال و نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dsogaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده