// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

جزییات آپدیت‌های بازی Forager اعلام شد

به تازگی استودیو HopFrog جزییات آپدیت‌های بازی Forager را که قرار است به مرور منتشر شوند، اعلام کرده است.

بازی Forager به عنوان یک اثر فانتزی دوبعدی تلاش کرده که المان‌های سبک‌ها و بازی‌های مختلفی مانند Legend of Zelda ،Stardew Valley و Terraria را با یکدیگر ترکیب کند. توسعه و انتشار این بازی انحصاری که تنها برای کامپیوتر منتشر شده، یک موفقیت برای سازنده‌ی آن یعنی استودیو هاپ فراگ به حساب می‌آید. این استودیو از زمان انتشار بازی یکی از معیارهای خود را گوش دادن به نظرات و بازخوردهای بازیکنان این اثر قرار داده است.

forager

حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیو با اعلام جزییاتی در مورد آینده‌ی بازی و محتوایی که قرار است برای آن منتشر شود، طرفداران را در جریان مسیر پیش‌روی این اثر قرار داده است. بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو HopFrog را در زیر مشاهده می‌کنید:

از تمامی گیمرها و کسانی که با نظرات خود ما را یاری کردند که بدانیم به چه شکل و چگونه می‌توانیم بازی Forager را بیش از پیش بهتر کنیم، تشکر می‌کنیم. در این راستا باید بگوییم که مسیر آینده‌ی بازی و برنامه‌های خود برای محتوای جدید آن را بازنگری کرده‌ایم. از پشتیبانی و بازخوردهای شما کمال تشکر را داریم.

بازی Forager در حال حاضر نیز پر است از وسایل برای کرفت کردن، مکان‌ها برای دیدن، دشمن‌ها برای از بین بردن و آیتم‌ها برای جمع‌آوری کردن. چهار آپدیت قرار است برای بازی به‌مرور منتشر شود که به‌طور کلی تجربه‌ی کاربر را بهبود ببخشد و در کنار آن موارد تازه‌ای را نیز به این اثر اضافه کند. اولین آپدیت که قرار است در ماه جاری میلادی منتشر شود، به‌دنبال بهبود کیفیت آیتم‌ها و امکانات بازی است. در این بین می‌توان به بهبود پشتیبان‌گیری از سیو‌های بازی و بهبود روش مرتب‌سازی وسایل داخل انبار یا Inventory اشاره کرد. مورد بعدی که در این آپدیت اضافه می‌شود، افکت‌های آب و هوا و حالت‌های جدیدی است که قرار است به بازی افزوده شوند.

forager

آپدیت دوم بازی Forager که قرار است در فصل تابستان عرضه شود، روی مبارزات بازی که توسط بسیاری از کاربران نیز درخواست شده، تمرکز دارد. موارد دیگری که این به‌روزرسانی به بازی اضافه می‌کند شامل یک نقشه یا زیست‌بوم جدید و همچنین درجه سختی Hard است. آپدیت سوم که در فصل پاییز منتشر خواهد شد به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با ساخت مادهای مختلف، از آن‌ها برای هرچه جذاب‌تر شدن بازی استفاده کنند. این مورد بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند رضایت کاربران را بالاتر نیز ببرد و در آن می‌شود زیست‌بوم‌ها، آیتم‌ها، ساختارها و در کل وسایل جدیدی را تولید و وارد بازی کرد.

آپدیت آخر بازی Forager نیز که قرار است در فصل زمستان به آن اضافه شود، حالت محبوب و مورد انتظار چندنفره را اضافه می‌کند. حالت چندنفره از جمله‌ی مواردی است که باعث شد بازی‌هایی مانند Stardew Valley دچار محبوبیتی دوچندان شوند و آمار تکرار در اجرای آن‌ها نیز افزایش یابد. پس برای این بازی نیز می‌توان منتظر چنین رخدادی بود. این به‌روزرسانی همچنین تعدادی آیتم و مرحله یا زیست‌بوم جدید دیگر را نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Forager در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شده و قرار است برای نینتندو سوییچ، مکینتاش و در آینده‌ای دورتر نیز برای پلی استیشن 4 منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده