// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

ماد Rick and Morty برای بازی GTA V عرضه شد

اخیرا ماد Rick and Morty برای بازی GTA V منتشر شده است.

قطعا این روزها نمی‌توان منکرِ تاثیر مادها روی بازی‌ها شد و بازی GTA V هم یکی از آثاری است که ماد‌های مختلفی برای آن عرضه شده‌اند. شما به کمک مادها می‌توانید به راحتی دنیای بازی را تغییر دهید و آن را به یک جهان سورئال یا تخیلی تبدیل کنید.

انیمیشن ریک و مورتی، یکی از سریال‌های پرطرفدار و در عین حال خشنی بود که انتشار دو فصل از آن، مخاطبان خوبی را برایش به ارمغان آورد. حال یکی از طرفداران خوش ذوق این سریال انیمیشنی، تصمیم گرفته است تا کاراکترهای موجود در بازی GTA V را به دو بخش تقسیم کند. ریک‌ها و مورتی‌ها. شاید برای طرفداران این سریال خبر خوبی باشد؛ ولی اگر در حین بازی نگاهی به خیلِ عظیم این موجودات روان‌پریش و عجیب داشته باشید، احتمالا نظرتان تغییر کند.

این ماد GTA V، حاصل تلاش کاربری به نام Jedidiah 515 است که با نصب آن، ریک سانچز و سفینه فضایی‌اش را همراه با انبوهی از مورتی‌ها به بازی اضافه خواهید کرد. حتی پلیس‌ها نیز به ریک یا مورتی تبدیل می‌شوند.

انیمیشن Rick and Morty، یک سریال عجیب و خاص است که در آن شاهد آزمایش‌های نه چندان دقیق، خطرناک و عجیبِ یک پدربزرگ و نوه‌اش هستیم که صحنه‌های خشن و خونینی در آن به چشم می‌خورد؛ اما تجربه همین لحظات خشن با گرافیک بالای GTA V قطعا مزه دیگری دارد.

سازنده این ماد در صفحه مربوط به خود این چنین نوشته است:

من یکی از طرفداران پروپاقرص انیمیشن ریک و مورتی هستم و از آنجایی که هنوز فصل سوم این مجموعه پخش نشده است؛ تصمیمی گرفتم تا مدلی از ریک سانچز را بسازم.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده