نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty

شبکه Adult Swim به صورت محدود اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty را در روز اول آوریل منتشر کرد.

شبکه Adult Swim اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) را روز گذشته به مدت بسیار محدود و به صورت استریم منتشر کرد. قسمت اول فصل سوم این سریال انیمیشنی تنها در طول روز اول آوریل که مصادف با روز دروغ آوریل است، از وب‌سایت شبکه Adult Swim در دسترس کاربران این شبکه قرار گرفت. با این حال، با پایان روز اول آوریل، این قسمت از وب‌سایت این شبکه برداشته شد، اما طرفداران سریال Rick and Morty می‌توانند بزودی شاهد شروع پخش فصل سوم این سریال انیمیشنی باشند.

صفحه رسمی سریال Rick and Morty در توییتر، توییتی در رابطه با فصل سوم این سریال انیمیشنی منتشر و اعلام کرد که پخش هفتگی فصل سوم سریال Rick and Morty از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ دقیق‌تر شروع پخش فصل سوم این سریال منتشر نشده است. پیش از این تایید شده بود که فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty در ۱۴ قسمت ساخته و پخش خواهد شد که تعداد قسمت‌های آن در مقایسه با دو فصل گذشته آن بیشتر است. فصل اول سریال Rick and Morty در ۱۱ قسمت و فصل دوم در ۱۰ قسمت ساخته و پخش شده‌اند.

آخرین قسمت فصل دوم سریال Rick and Morty در اکتبر سال ۲۰۱۵ منتشر و مدت کوتاهی پس از آن، این سریال برای فصل سوم تمدید شد. با این حال، طبق خبرهای منتشر شده، داستان فصل سوم سریال Rick and Morty تیره‌تر از دو فصل گذشته خواهد بود و همچنین بر روی شخصیت‌های بیشتری تمرکز خواهد داشت. در دو فصل گذشته، بیشتر تمرکز سریال بر روی شخصیت ریک و مورتی بوده است. دن هارمون، خالق و سازنده سریال انیمیشنی Rick and Morty، برای فصل سوم نیز باز خواهد گشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده