// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

کپ کام حداقل تا سال ۲۰۲۰ از بازی Street Fighter 5 پشتیبانی می کند

کمپانی کپ‌کام (Capcom) قصد دارد تا حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی از بازی Street Fighter V پشتیبانی کند.

یوشینوری اونو، تهیه‌کننده اجرایی بازی Street Fighter V در مصاحبه با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرده است که این بازی یک پروژه یک یا دو ساله نبوده و کمپانی کپ‌کام پشتیبانی از این بازی را تا حوالی سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه خواهد داد.

توموآکی آیانو، تهیه‌کننده بازی Street Fighter V در ادامه می‌گوید که با گذشت زمان محتوا‌های بیشتری به این بازی اضافه خواهد شد و تیم سازنده علاوه بر برنامه‌ریزی به منظور گسترش هر‌چه بیشتر بازی، پشتیبانی از آن را ادامه خواهد داد. یوشینوری اونو در پاسخ به سوال مطرح‌شده در رابطه با عرضه یک بازی مبارزه‌ای خارج از مجموعه Street Fighter پیش از معرفی نسخه بعدی این سری چنین پاسخ داده است:

تحقق این امر باعث شادی و مسرت من می‌شود. اما پیش از آن باید جایگاه Street Fighter V به عنوان یک بازی مناسب ورزش‌های الکترونیک را تثبیت کنیم. تعداد بازیکنان پنجمین نسخه بیش از تمام دوران Street Fighter IV بوده و مقصود ما افزایش روز‌افزون این افراد است.

هر‌چه تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر باشد، ما می‌توانیم مسابقا‌ت بزرگ‌تری ترتیب دهیم و در نتیجه علاقه‌مندان بیشتری وقت خود را به تماشای این مسابقات اختصاص می‌دهند. تمامی این موارد در افزایش فروش محصولات ما تاثیر‌گذار  هستند و تصمیمات آینده را رقم خواهند زد.

کمپانی کپ‌کام به منظور بهبود مسابقا‌ت بازی Street Fighter V، مرحله (استیجی که مبارزه در آن صورت می‌گیرد) The Skies of Honor در تورنومنت های Street Fighter V موسوم به Capcom Cup را ممنوع کرده است. پیش از این اعلام شد که شخصیت آکوما در تاریخ ۳ تا ۴ دسامبر (بازه زمانی ۱۳ تا ۱۴ آذر) به بازی Street Fighter V اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده