// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

رئیس امور مالی الکترونیک ارتز از دو بازی Battlefield 1 و Titanfall 2 می‌‌گوید

در جریان رویداد UBS Global Technology، بلیک یورگنسن از دو بازی Battlefield 1 و Titanfall 2 سخن گفته است.

در جریان رویداد UBS Global Technology بلک یورگنسن، مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، در مورد عملکرد دو بازی بتلفیلد 1 و تایتان فال 2 سخن گفته است. همچنین وی صحبت‌هایی را در مورد آینده این دو مجموعه جدای از فروش آن‌ها کرده است.

در ابتدا وی در مورد بتلفیلد ۱ سخن گفته است. این بازی توانسته هم از سوی منتقدین و هم کاربران بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و الکترونیک آرتز، ناشر این بازی، بسیار از عرضه بتلفیلد ۱ راضی بوده و انتظاراتی که از این بازی داشته است، برآورده شده است. در ادامه وی صحبت‌هایی در مورد بازی تایتان فال ۲ کرده است. این بازی نیز توانست در بین منتقدین نمرات خوبی را کسب کند و کاربران زیادی علاقه خود به این بازی را نشان داده‌اند. همچنین وی به این مورد اشاره کرده است که تایتان فال ۲ به‌دلیل انحصاری بودن نسخه اولش برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان، یک نسخه و مجموعه‌ای جدید برای کاربران پلی‌استیشن 4 بحساب می‌آید.

از این‌رو باید به این بازی فرصت داد تا در آینده بتواند مخاطبین بیشتری را از آن خود کند مخصوصا این‌که بسته‌های الحاقی تایتان فال ۲ همگی رایگان بوده احتیاحی به خرید سیزن‌پس ندارید. الکترونیک آرتز در آینده برنامه‌های بیشتری برای تایتان فال ۲ و مجموعه تایتان فال دارد که با اجرای آن‌ها این بازی نیز به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های شوتر اول شخص تیراندازی تبدیل می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده