نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

۷ تصویر جدید از فیلم Star Wars: The Force Awakens منتشر شد

چند روز پیش بود که تریلر جدیدی از فیلم فوق‌العاده مورد انتظار Star Wars: The Force Awakens منتشر شد. حال دیزنی و لوکاس‌فیلم، ۷ تصویر جدید از این فیلم را برای طرفداران منتشر کردند. با زومجی و تماشای این تصاویر همراه باشید.

دیزنی و لوکاس‌فیلم در طی‌ اقدامی، ۷ تصویر با کیفیت بالا از قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان منتشر کردند. در این تصاویر شما می‌توانید ری، فین، پو دمرون، کیلو رن و مبارزات فوق‌العاده زیبای هوایی‌ فیلم را که بسیار شبیه به مبارزات بازی Star Wars: Battlefront است، مشاهده کنید. F89EqgK YzNPZH8 XkQhl7O s9yAOhd qnDLlms pH3V0NX p4Zf3kW وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ ستارگان حضور دارند. فیلم توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. پس از اینکه قسمت هفتم Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شود، فیلم Rouge One: A Star Wars Story در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) و Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) از این مجموعه اکران خواهند شد. در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) نیز، فیلمی با محوریت شخصیت هان سولو (که هریسون فورد در مجموعه فیلم‌ها نقشش را بازی می‌کرد) اکران خواهد شد. هنوز هیچ تاریخی‌ برای اکران قسمت نهم این فیلم مشخص نشده است اما چندی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کارگردانی قسمت نهم را کالین تروررو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک بر عهده خواهد داشت. در راستای اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اطلاعاتی درباره شخصیت منفی فیلم منتشر شد که خواندن آن خالی از لطف نیست. همچنین شما می‌توانید برای هرچه بیشتر آشنا شدن با حال و هوای قسمت جدید فیلم، تصاویر منتشر شده از سر صحنه فیلم‌برداری را مشاهده کنید.

|

اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌توانید تا زمان انتشار فیلم صبر کنید، در تاریخ ۲۶ آبان و قبل از اکران فیلم می‌توانید با بازی جدید استودیو دایس، Star Wars: Battlefront,، که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود خود را سرگرم کنید. همچنین یک بسته الحاقی قرار است برای این بازی منتشر شود که بطور مستقیم داستان بازی را به قسمت هفتم این مجموعه وصل می‌کند. نام این بسته الحاقی The Battle of Jakku (جنگ جاکو) است. اگر هنوز موفق به دیدن تریلر جدید فیلم نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر تریلر جدید The Force Awakens را در زومجی مشاهده کنید. هم‌چنین چندی پیش نیز پوستر فوق‌العاده زیبای فیلم منتشر شد که این پوستر را نیز می‌توانید در زومجی مشاهده کنید. منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده