// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

منتظر بازی جدید Game of Thrones باشید

رسانه Redanian Intelligence گزارش داد که شرکت Nexon در حال توسعه بازی Game of Thrones جدیدی در سبک MMORPG است.

به‌نظر می‌رسد که شرکت Nexon، ناشر بازی Maple Story و صاحب استودیو Embark در حال توسعه بازی جدیدی در سبک MMORPG براساس دنیای Game of Thrones است. بر اساس گزارش‌ها، این اثر در سرزمین شمالی وستروس و نزدیک به دیوار و منطقه وینترفل جریان دارد. همچنین شخصیت‌های مشهور این مجموعه در بازی حضور خواهند داشت، اما مسئولیت صداپیشگی آن‌ها برعهده بازیگر‌های اصلی سریال نظیر کیت هرینگتون نخواهد بود.

رسانه Redanian Intelligence مدعی شد که وقایع بازی Game of Thrones بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان خواهد داشت. در این برهه زمانی روس بولتون ریاست شمال را برعهده دارد و جان اسنو و سمول تارلی به‌عنوان نگهبانان شب روی دیوار حضور دارند؛ دیواری که به‌دست برندون معمار برای محافظت از قلمرو انسان‌ها ساخته شد. همچنین احتمال عرضه بسته‌های الحاقی دیگری نیز وجود دارد که بازیکن‌ها را به بخش‌های دیگر جهان بازی تاج‌و‌تخت ببرد.

بازیگران اصلی سریال Game of Thrones برای صداپیشگی کاراکترهای بازی بازنمی‌گردند

رسانه Redanian Intelligence در این‌باره نوشت: «بازیکن‌ها با شخصیت‌های آشنا مواجه خواهند شد، اما تا جایی‌‌که ما مطلع هستیم، حداقل در این نسخه بازیگران اصلی برای ایفای دوباره نقش خود باز نخواهند گشت. درعوض بازی میزبان صداپیشه‌هایی خواهد بود که سعی می‌کنند تا صدای خود را به بازیگران اصلی سریال نزدیک کنند.»

این بازی شامل بخش داستانی خواهد شد و بازیکن‌ها می‌‌توانند با سلیقه خود کاراکترشان را شخصی‌سازی کنند. به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌ اصلی بازی، فردی جدید خواهد بود که تا پیش از این دیده نشده بود. بااین‌حال تاکنون هیچ‌یک از این موارد تأیید نشده است و باید منتظر انتشار اطلاعات موثق ماند.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده