نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

هیو جکمن: ولورین ۳ رابطه پدر‌- پسری لوگان و پروفسور ایکس را مورد بررسی‌ قرار می دهد

بنا به گفته‌ هیو جکمن، بازیگر نقش ولورین، فیلم بعدی این ابر قهرمان  که توسط فاکس قرن بیستم ساخته می‌شود، به بررسی‌ رابطه پدر‌-پسری بین ولورین و پروفسور ایکس می‌پردازد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که هیو جکمن اخیرا با وب‌سایت کلایدر داشت، وی اطلاعات جالبی‌ از قسمت سوم فیلم ولورین در اختیار طرفداران قرار داد. وی گفت که ولورین ۳، رابطه بین پروفسور ایکس و لوگان را که مانند یک رابطه پدر و پسر است مورد بررسی‌ قرار می‌دهد.
من فکر می‌کنم که رابطه بین لوگان و پروفسور ایکس، رابطه بسیار مهمی‌ است و من دوست دارم جنبه‌های جدیدی از رابطه بین این دو را که تا به حال دیده نشده، ببینم. ما ایده‌های خیلی‌ باحالی‌ در این مورد داریم.
با اینکه هنوز زمان زیادی تا اکران فیلم باقی‌ مانده است اما هیو جکمن چندی پیش از احتمال حضور سیبرتوث، یکی‌ از بزرگ‌ترین دشمنان ولورین، در این قسمت خبر داده بود. روز گذشته نیز جکمن نظرات خود را درباره اینکه چه کسی‌ پس از او می‌تواند ایفای نقش ولورین را بر عهده بگیرد، داده بود. فیلم ولورین ۳ برای اکران در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی (اسفند ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده