نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

آزمایش کرونای هاروی واینستین در زندان مثبت شد

یک روزنامه محلی اعلام کرد که آزمایش کرونای هاروی واینستین در زندان ایالتی نیویورک مثبت شده است.

چند سال اخیر برای هاروی واینستین، اصلا و ابدا سال‌های خوبی نبوده است. پس از اتهامات وارده به یکی از قدرتمندترین چهره‌های هالیوود، چندی پیش وی به دلیل تعرض و آزار جنسی به ۲۳ سال زندان محکوم شد. 

او در حال حاضر در حال طی کردن دوران محکومیت خود در ونده، زندان با حداکثر امنیت در خارج از شهر بوفالو ایالت نیویورک است. روز گذشته و در جدیدترین اخبار سینما اعلام شد که واینستین به همراه یکی دیگر از زندانیان، دو فردی هستند که در این مکان پاسخ آزمایش ویروس کرونای آنها مثبت شده است و هم‌اکنون این دو فرد در قرنطینه به سر می‌برند. این خبر را روزنامه نیاگارا گزت اعلام کرد.

زمانی که وب‌سایت ورایتی با نماینده واینستین در این رابطه تماس گرفت،‌ وی پاسخ داد که از جواب آزمایش واینستین برای ویروس کووید ۱۹ اطلاعی ندارد. همچنین نماینده زندان و وکیل واینستین نیز اعلام کردند که نمی‌توانند این خبر را تایید کنند:

این خبر به هیچ‌کدام از اعضای تیم دفاع او اعلام نشده است. ما نمی‌توانیم این خبر را تایید کنیم یا در رابطه با آن نظری دهیم.

منبع نزدیک دیگری به واینستین نیز به وب‌سایت ورایتی اعلام کرد که خود او نیز این خبر را در روزنامه‌ها خوانده است و به همین دلیل ابتلای واینستین به ویروس کرونا را نمی‌تواند تایید کند. این منبع اعتقاد دارد که واینستین از زمان انتقالش به زندان در سلول انفرادی به سر می‌برد اما این اتفاق به دلیل ابتلای وی به ویروس کرونا نیست.

دپارتمان اصلاحات و نظارت جامعه ایالت نیویورک تایید کرده که از ۴۳ هزار نفری که در این ایالت در زندان به سر می‌برند تا بحال تنها آزمایش کرونای دو نفر مثبت شده است که هر دوی آنها در زندان ونده دوران محکومیت خود را طی می‌کنند. با این وجود این دپارتمان ابتلای واینستین به کرونا را تایید نکرده است. 

روزنامه نیاگارا گزت مدعی شده است که واینستین پیش از انتقال از جزیره رایکرز به زندان در چهارشنبه گذشته به این ویروس مبتلا شده است. پیش از رفتن واینستین به رایکرز، او به علت وضعیت قلب و فشار خونش در بیمارستان بله‌ویو در نیویورک بستری بوده است و احتمال می‌رود که در این بیمارستان به ویروس مبتلا شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده