نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

اولین پوسترهای فیلم Peninsula، دنباله فیلم Train to Busan منتشر شد

سرانجام اولین پوسترهای رسمی فیلم Peninsula که نام رسمی دنباله فیلم Train to Busan است، منتشر شده است.

فیلم Train to Busan (قطار بوسان) به‌کارگردانی یان سنگ-هو در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم ترسناک و زامبی محور به موفقیت زیادی در گیشه و در نزد منتقدان دست پیدا کرد. پس از این موفقیت بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) تایید شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترهای رسمی این فیلم ترسناک و اکشن منتشر شده است. در اولین پوسترهای رسمی این فیلم مشخص شد که Peninsula (شبه جزیره) نام رسمی این فیلم است که در ابتدا Bando (باندو) و Train To Busan 2 برای آن انتخاب شده بود. در دو پوستر منتشر شده از فیلم Peninsula شاهد دنیای تاریک و آخر الزمانی فیلم هستیم که فضایی بسیار ترسناک و هولناکی را القا می‌کند که انسان‌ها همچنان در حال فرار از زامبی‌ها هستند. هر پوستر یک بازه زمانی متفاوت را نشان می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Peninsula

پوستر فیلم Peninsula

اتفاقات فیلم Peninsula حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها، گرفتار باقی مانده‌اند. مانند فیلم Train to Busan، یان سنگ-هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم را نیز بر عهده داشته است. با توجه به صحبت‌های سنگ هو، فیلم Peninsula قرار نیست یک دنباله واقعی برای اتفاقات فیلم اول باشد و در واقع اتفاقات دو فیلم در یک جهان جریان دارد و قسمت جدید قرار است داستانی دیگر با شخصیت‌های جدیدی را روایت کند. انیمیشن Seoul Station (ایستگاه سئول) دیگر عنوان مجموعه قطار بوسان است که توسط سنگ-هو تولید و منتشر شده است.

فیلم Peninsula قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ در کره جنوبی اکران شود، اما هنوز تاریخ اکران این فیلم در آمریکا اعلام نشده است. کنگ دونگ وون، لی جونگ هیون، ک‌وون هائه-هیو، کیم مین-جائه، گو کیو هوان، کیم دو یون، لی ری و لی یو وون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Train to Busan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Flickeringmyth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده